Boudoir Spell to Sell

Fantastična kolekcija s hrvatskim potpisom kreirana pomoću super kompjutera


Iris Hazler
08.01.2018.11:00
Fantastična kolekcija s hrvatskim potpisom kreirana pomoću super kompjutera
Mladen Šarić

sažeto

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa


Iris Hazler
08.01.2018.11:00

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s pret a porter kolekcijom u službi  i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Mladen Šarić

Boudoir Couture kolekcija "Spell to Sell", genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Mladen Šarić

Mladen Šarić

moda

hrvatski dizajn

haljina

modna kampanja

Boudoir

Morana Saračević

Martina Čičko Karapetrić

Podijeli članak