MALE TAJNE PROTIV VELIKIH BOLOVA

Hrana koja pomaže u sprečavanju glavobolja


Iris Hazler
05.12.2017.18:00
Hrana koja pomaže u sprečavanju glavobolja
iStock

sažeto

Jedna od najneugodnijih boli koje smo svi bar jednom iskusili jest glavobolja, a pomoću dobre prehrane i malih trikova s hranom možemo spriječiti te tupe bolove


Iris Hazler
05.12.2017.18:00

Glavobolja može nastati u bilo kojem trenutku i iz različitih razloga, stoga njezino sprečavanje i liječenje nije nimalo lako. Stoga donosimo nekoliko savjeta za sprečavanje bolova, a koji ne uključuju lijekove.

Pijte dovoljno vode

Voda je sastavna za reguliranju tjelesne temperature, funkcioniranje zglobova, a djeluje i kao ''amortizer" za mozak i leđnu moždinu. Kada ne pijete dovoljno vode, oduzimate svom tijelu najvažniji sastav koji šokira tijelo što dovodi do glavobolje. Ako niste ljubitelj vode, smoothieji su odličan način da unesete vodu i hranjive tvari u organizam.

Ne preskačite obroke

Kao što nedostatak vode može uzrokovati glavobolje, to može i nedostatak hrane. Bez obzira jeste li na dijeti, imate previše posla ili ste jednostavno zaboravili jesti, preskakanje obroka može dovesti do velikog pada šećera u krvi. Niska razina šećera uzrokuje oslobađanje hormona koji se kompenzira zbog potrošene razine glukoze. Tako dolazi do povišenja krvnog tlaka koji može suziti arterije i dovesti do intenzivne glavobolje.

Nemojte piti previše kave

Dok kava na početku odaje dojam da pomaže, uz kombinaciju povećane razine stresa, nedostatka sna, neredovite prehrane i kod pojave snažnih emocija, kava je glavni okidač za migrene i glavobolje. Naravno, od jedne šalice neće biti ništa, ali nemojte pretjerivati i umjesto kave tijekom dana uzmite jabuke, kruške, trešnje, grožđe i marelice kako bi se regulirala razina šećera u krvi.

Pijte više čajeva

Okusi metvice i kamilice čine čuda kada je sprečavanje glavobolje u pitanju. Metvica je idealna kada su u pitanju migrenske epizode, dok kamilica smanjuje stres i tenzije uzrokovane emocionalnim reakcijama koje također aktiviraju glavobolje.

Više magnezija u prehrani

Magnezij je dokazano odličan borac protiv glavobolja. On sprječava agregaciju trombocita koja je odgovorna za nastanak sitnih ugrušaka koji mogu uzrokovati grčenje krvnih žila i bol od glavobolje. Magnezij opušta glavu i mišićnu napetost u vratu koja čini glavobolje još gorima. Stoga, u prehranu ubacite tamno lisnato zeleno povrće kao što su kelj i špinat te sirove orašaste plodove i sjemenke.

zdravlje

hrana

prehrana

kava

voda

smoothie

glavobolja

čaj

Podijeli članak