PRIDRŽAVANJE NOVOGODIŠNJIH ODLUKA BEZ FAILOVA

Kako i s čim u novoj godini krenuti od nule, ali i ne odustati


Iris Hazler
08.01.2018.18:00
Kako i s čim u novoj godini krenuti od nule, ali i ne odustati
iStock

sažeto

Prošao je prvi tjedan 2018. godine, a neke od naših odluka već su pale u vodu


Iris Hazler
08.01.2018.18:00

Nerijetko se početkom nove godine prisjećamo svih onih odluka od kojih smo odustali i automatski gubimo volju za novim izazovima. Ali nemojte razmišljati tako, vrijeme je da se krene od nule i da 2018. razvalite!

Najbitnije i najosnovnije jest postaviti si realne ciljeve koje ćete moći ostvariti. Super je maštati o tome kako ćete do kraja godine postati milijunaši i imati kuću na Maldivima, ali realnost je ključ svega. Niste zadovoljni s poslom? Poradite na sebi, upišite tečaj, usavršite svoje znanje i krenite u potragu za novim poslom i izazovima.

Ciljevi koje si postavite neka budu ostvarivi u periodu koji ste si zadali, a najčešće imate na raspolaganju čitavu godinu. Želite izgubiti višak kilograma? Odlično, ali nemojte si zadati cilj da smršavite 30 kilograma, već krenite u akciju uz zdravu prehranu, tjelovježbu i rekreaciju krenite zdravim putem do ostvarivanja cilja,

Najčešće svi napišemo listu odluka i želja koje bismo voljeli ostvariti, ali kada radite taj popis, napravite konkretne ciljeve. Krećete u teretanu? Super, pripremite si plan i program na način koji ćete krenuti s tom aktivnosti. Posložite si dane koji će vam biti predodređeni za posjet teretani, pogledajte treba li vam osobni trener, hoćete li ići na grupne vježbe ili individualne treninge.

Želite izgubiti kilograme, ali nemate vremena, novaca ili volje za teretanom? Imamo opciju i za taj problem. Slobodno vrijeme nemojte provoditi pred televizorom sa zdjelom čipsa u krilu, već svaki slobodni trenutak provedite u šetnji, vikende u laganom planinarenju. Ranije se ustanite i na posao krenite pješice ili biciklom, a ako vam je radno mjesto jako udaljeno, odvezite se pola puta, a ostatak pješice.

Svi nailazimo na prepreke, gubimo motivaciju i jednostavno imamo loše dane. I to je sasvim u redu i ok, neka vas dan-dva ili tjedan dana ''varanja'' ne pokolebaju. Nakon eventualnog varanja, dođite k sebi, pomirite se s pogreškama i krenite dalje kao da ništa nije bilo. Promjene su proces kojem treba vremena i usvajanja, stoga - samo glavu gore.

Ako će vam biti lakše, motivirajte se tako da sami sebe nagradite. Popeli ste se na Sljeme nakon sedam godina? Počastite se pivom na vrhu! Podijelite svoje uspjehe s prijateljima i obitelji, oni će vam također biti motivacija da ne odustajete i krenete dosljedno ostvarivati svoje želje i odluke.

I ne zaboravite, svi mi griješimo, bitno je ne odustatii!

zdravlje

prehrana

dijeta

novogodišnje odluke

Podijeli članak