Što nas privlači i zašto trošimo

Ljepote shoppinga s kojima će se moći poistovjetiti svi koji uživaju u ovom 'sportu'


Sponzorirani članak
11.10.2017.09:15
Ljepote shoppinga s kojima će se moći poistovjetiti svi koji uživaju u ovom 'sportu'
iStock

sažeto

Odlazak do bakomata često ometa shopping turneju pa su brze i praktične kartice zaista odličan alat za kupnju bez brige


Sponzorirani članak
11.10.2017.09:15

"Kad kupujem, svijet se čini kao bolje mjesto", izjavila je Rebecca Bloomwood, simpatična junakinja filma "Tajni snovi jedne šopingholičarke", i time ujedinila misli svih obožavatelja dobre kupnje u samo jednu rečenicu.

Dok se svi slažemo kako nesuvislo rasipanje novca nema smisla, dobar shopping zaista nas može razveseliti i osloboditi stresa te nam dati osjećaj da smo brojne naporne radne sate utrošili u nešto lijepo i korisno.

Zanimljivo je pratiti istraživanja koja prate kako i zašto trošimo te donose zabavne činjenice o načinu na koji naš mozak razmišlja prije nego odlučimo potrošiti novac.

Boje su važne

Možda to nikad niste primijetili, ali boje koje se nalaze na pakiranju proizvoda, i u dućanu u kojem kupujemo itekako utječu na nas. Crna boja povezuje se s elegancijom pa je rezervirana za kupce koji žele luksuz, plava boja označava lojalnost i nalazi se na mnogim karticama vjernosti, zelena boja privući će ekološki osviještene kupce, a crveni natpis s velikim natpisom 'rasprodaja' potaknut će nas da poželimo kupiti puno lijepih stvari o kojima možda nismo ni razmišljali prije deset minuta. Ružičasta boja sigurna je prodajna strategija za djevojke i mlade žene koje će radije kupiti proizvod obojen bojom šećerne vate.

Obožavamo besplatno

Ovo je zgodan, i siguran trik na koji pada velik broj kupaca. Maramice za brisanje sunčanih naočala, znojnik za tenis, žarko crvene sokne i još jedan balzam za usne možda ne bi ni pogledali dva puta, ali ako je BESPLATNO, potaknut će vas na kupnju proizvoda koji bi vam možda inače bio preskup.

1 i 1 u dućanima su još uvijek 2

'Kupi jedan proizvod i dobit ćeš još jedan potpuno besplatno!' Svi kupci kući žele stići sa što više proizvoda pa su ponude koje nude brz dobitak poput ovog, iznimno privlačne.

Brzina i efikasnost online prodaje

Iz godine u godinu, sve više ljudi kupuje putem interneta i to zbog sasvim očitih razloga. ovakav shopping može se obaviti i iz fotelje, i iz kade, i s pauze, a daje nam mogućnost da u miru odaberemo sve što nam se sviđa bez užasa koji proživljavamo skidajući se u kabinama za presvlačenje i bez neprestanih upita nadobudnih prodavačica koje zanima "jel' nam roba odgovara?". Online shopping za svakog je šopingholičara čaroban svemir u kojem je sve moguće, i to uz samo nekoliko klikova.

Praktične kartice

Odlazak do bankomata često ometa shopping turneju pa su brze i praktične kartice zaista odličan alat za kupnju bez brige. Beskontaktna plaćanja jedan su od glavnih platnih trendova u Europi, a istraživanje MasterIndex pokazuje kako Hrvati prate taj trend. Mastercard® beskontaktna kartica uvelike će vam olakšati kupnju i kad ste u dućanu jer nećete morati trošiti vrijeme na kasi. Naime, za kupnje do 100 kuna samo treba beskontaktnu karticu prisloniti na POS terminal, dok je za one iznad 100 kuna nakon prislanjanja kartice potrebno unijeti PIN ili potpis. Prije kupovanja svakako dobro proučite koja vam kartica najbolje odgovara, a ako ste u shoppingu puno bolji nego u financijama, bacite oko na našu malu školu o kreditnim karticama, namijenjenu apsolutnim početnicima.

 

shopping

Mastercard

kartica

Podijeli članak