Video: Genijalno ili odurno?

'Dobit ćete popust ako se popiškite na ovu reklamu', kako domišljati Švedi brinu za natalitet


Valerija Bebek
10.01.2018.20:30
'Dobit ćete popust ako se popiškite na ovu reklamu', kako domišljati Švedi brinu za natalitet
Promo

sažeto

Reklama se obraća trudnicama - ako se popiške na list papira, a trudne su, pokazat će im se poseban kod za popust


Valerija Bebek
10.01.2018.20:30

Da reklamne agencije znaju itekako iznenaditi svojim kampanjama u 21. stoljeću nije ništa čudno. Što biste rekli da od vas neki oglas zahtjeva da se na njega popiškite? Upravo to su tražili iz Ikee od svojih kupca, kako bi ostvarili popust.

Švedska agencija Åkestam Holst započela je 2018. godinu kontroverznim novinskim oglasom, u kojem traže žene da uriniraju po reklami. Zvuči odurno, a vjerojatno i jeste, piše Adweek, no slijedi zabavan rasplet.

Reklama je to za buduće roditelje, u kojoj Ikea svim trudnicama nudi popust na kolijevku. Ako se popiške na list papira, a trudne su, pokazat će im se poseban kod za 50 posto popusta na dječji krevetić. To je postignuto zahvaljujući tehnologiji koja je slična testovima za trudnoću.

Oglas je napravljen za njihovo domaće - švedsko, tržište, a otisnut je u časopisu Amelia, za koji agencija tvrdi da je jedan od najutjecajnijih ženskih tiskovina u toj zemlji.

Reklama je nastala u suradnji s Mercene laboratorijima, u videu je pojašnjeno kako točno funkcionira.

"Trakicu za test na trudnoću smo uzeli kao polazišnu točku, ona je osjetljiva na antitijela koja se javljaju na hormon trudnoće, zbog čega trakica promijeni boju. Kako bi tu tehniku prilagodili formatu tiskanog oglasa Mercene laboratoriji su iskoristili svoje iskustvo u razvoju površine aktivnih materijala za mikrofluidnu i medicinsku dijagnostiku", objasnili su iz agencije za oglašavanje.

roditeljstvo

reklama

Ikea

popust

piškenje

Podijeli članak