Nema više muljanja i zarade u fušu

Celebrity influenceri upozoreni su da ne smiju oglašavati proizvode bez jasnih naznaka


Dina Plevnik Hajduk
21.04.2017.11:55
Celebrity influenceri upozoreni su da ne smiju oglašavati proizvode bez jasnih naznaka
Instagram

sažeto

Za svaku objavu iz hotela, ili s novim sunčanim naočalama, celebrityji su super plaćeni!


Dina Plevnik Hajduk
21.04.2017.11:55

Dok mi mislimo kako je baš divno što Rihanna, Kylie, Kim, Selena, Gigi i ostale it cure imaju toliko energije da nakon napornog dana imaju volje s fanovima na društvenim mrežama podijeliti i svoje beauty tajne, one se našoj lakovjernosti smiju sve do puta u banku.

Instagram, jedna od najvećih modernih platformi za oglašavanje, i dalje je siva zona na kojoj influenceri oglašavaju što god stignu pod maskom nonšalantnih prizora iz stvarnih života, a novac i darovi koje primaju za takav način oglašavanja nisu uvijek prijavljeni državi prema propisima.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on Apr 16, 2017 at 1:01am PDT

Zabrinjavajuće je i što postovi objavljeni u svrhu oglašavanja nisu jasno naznačeni kao "reklama" čemu je Savezna trgovinska komisija SAD-a odlučila stati na kraj.

Vladina agencija izdala je poslala je pisma upozorenja na adrese 90 individualaca i tvrtki, u kojima ja naglasila kako je "Instagram postao Divlji Zapad zamaskiranog oglašavanja za talentirane mlade ljude, a pogotovo žene", piše BBC.

 

A post shared by Zoella (@zoella) on Nov 24, 2016 at 4:28am PST

Ovo su neki od glavnih razloga zbog kojih su celebrityji i influenceri dobili oštro upozorenje:

1. Stavljanje skraćenih hashtagova poput #sp (sponsored product) i zahvala: "Hvala brendu" nisu dovoljne, jer sljedbenicima ne objašnjava jasno da je riječ o reklami

2. Naznaka da je riječ o plaćenom oglasu trebala bi biti postavljena visoko u tekstu kako bi sljedbenici odmah mogli znati o čemu je riječ

3. Upotrebljavanje previše hashtagova može zbuniti sljedbenike i zakamuflirati onaj u kojem piše da se radi o plaćenoj objavi

4. Agencija želi da influenceri počnu koristiti jasna objašnjenja fotografija na kojima se nalaze proizvodi koji se oglašavaju. Na primjer: "Brend taj i taj poklonio mi je ovu kremu da je isprobam", a ne: "Ovo je moja omiljena krema! Morate je probati!"

Hoće li se najutjecajnija imena na Instagramu početi pridržavati ovih uputa, i hoće li to odbiti fanove od shoppinga, vidjet ćemo!

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on Jun 25, 2016 at 2:03pm PDT

Instagram

Rihanna

influencer

oglašavanje

Kim

Kendall

Kylie

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter