OKURRRRRRRR, LIKE BIBLE

Dosta nam je Kardashian – Jenner obitelji, vrijeme je za nove 'ikone'


Iris Hazler
01.05.2018.18:00
Dosta nam je Kardashian – Jenner obitelji, vrijeme je za nove 'ikone'
Profimedia

sažeto

U današnje vrijeme brze mode i još bržih nastanaka zvijezda, došlo je i do zasićenja korisnika pa smo se bacili u mini istraživanje 


Iris Hazler
01.05.2018.18:00

'Kim srušila Internet svojom guzom', 'Nećete vjerovati kako su Kim i Kanye nazvali dijete', 'Kylie Jenner nije operirala usta, to je samo šminka', Kylie Jenner operirala usta', 'Kendall Jenner je najuspješnija manekenka desetljeća', 'Kris Jenner šokirana razvodom s Bruceom: Ne znam u čemu je problem', 'Khloe Kardashian bdije uz muža koji se predozirao u društvu prostitutki', 'Bruce Jenner postao žena', 'Kourtney opet trudna, Scott opet pijan', 'Bruce Jenner: Zovite me Caitlyn', 'Khloe ima tijelo iz snova i u osmom mjesecu trudnoće',…

Možemo ispisati još redova i redova s naslovima kojima smo bombardirani svaki dan, a riječ je o klanu Kardashian – Jenner. Sve je krenulo s Kim, najpopularnijom sestrom koja je svoju karijeru započela kao asistentica Paris Hilton, tada najsjajnije it zvijezde u svjetskim medijima. A Kim je (skoro pa) slijepo radila sve kao njezina mentorica kako bi dobila svojih 15 minuta slave. Od kućnog pornića koji je dospio u medije pa do reality showa 'Keeping Up with the Kardashians' koji je krenuo s emitiranjem 2007. godine. I upravo je ovaj show bio nešto što je cijelu obitelj zakucalo u status koji danas imaju – status obitelji o kojoj se konstantno piše.

A po čemu je to baš ta obitelj osvojila publiku i medije? Nikome nije baš potpuno jasno, posebice kada se uzme u obzir da ih već godinama (show snima trenutno svoju 15. sezonu) nazivaju 'obitelj bez talenta'. Radnja showa prati njihovu svakodnevicu, razgovore koji se većinom svode na ponavljanje riječi 'like, OMG, like, you know, like' i nema baš neke konkretne radnje. A opet, ta obitelj trenutno vrijedi preko 450 milijuna dolara. Kako? Pametno su 'cure bez talenta', pod vodstvom majke i menadžerice Kris Jenner, krenule u poduzetničke vode.

Prvo su sestre Kim, Khloe i Kourtney otvorile trgovinu odjeće Dash (koja se zatvara krajem ove godine), zatim su krenule u izlete po svim mogućim eventima, nastavilo se s hodanjima i brakovima (najčešće) s košarkašima, a Kimica je danas u braku s briljantnim Kanye Westom. Zlobnici će reći da mu je briljantnost nestala s danom kada je prohodao s Kim, ali nećemo ulaziti u takve detalje. Malena Kylie, koja je sa sestrom Kendall doslovno odrasla pred kamerama, je od djevojčice bez usana postala osoba koja ima jedan od najvrjednijih make up brendova na svijetu (paralelno je i najbogatija članica klana). Kendall nosi svjetske revije vrhunskih dizajnera, Kourtney uživa u samohranom majčinstvu, a Khloe je pokrenula brend odjeće 'Good American'. Kim se također bacila u make up vode, a nedavno je lansirala i parfem s 'revolucionarnom bočicom' koja je očigledna kopija kultnog Jean Paul Gaultierovog mirisa Classique.

Ali sve to na stranu, Kardashian – Jenner obitelj itekako zna što radi i na koji način te se naprosto priklonila vremenu u kojem živimo. Društvene mreže osnovni su dio njihovih života na kojima dijele i svoje najintimnije trenutke, a pratitelji, željni svega, sadržaj upijaju poput spužvi. Marketinški pristup je vrhunski, posebice kada se ukombiniraju malo provokacije, golotinja, a zatim vlastiti proizvodi te začin privatnog života. Ljudi to žele, ljudi to čitaju i gledaju. Jedan od najboljih primjera je najmlađa sestra Kylie koja je stvorila pravo poslovno carstvo, a mediji su divljali za sve vrijeme u kojem je skrivala trudnoću. I onda se pojavila na Twitteru, napisala kako je Snapchat za nju prošlost i Snapchat je u tom trenutku izgubio svoju vrijednost na dionicama za čak osam posto.

Ipak, čini se kako čitatelji u Hrvatskoj više nisu toliko impresionirani familijom i lagano im ide na živce. To najbolje pokazuju brojke kada su prije nekoliko godina naslovi s Kim i ostatkom obitelji prolazili fantastično, ali danas lagano klikovi blijede. Je li došlo do zasićenosti savršenim životima sretnih žena koje su od ogoljivanja (doslovno i preneseno) pred očima javnosti napravile ogroman i unosan multimilijunski posao?

Je li ipak došlo vrijeme da neke nove cure preuzmu igru i počnu postavljati trendove kao što su Kardashianke pokrenule trend Instagram make upa? Da ne bi ispalo da samo pišem svoje mišljenje, porazgovarala sam sa senior PR managerom Hrvojem Ratkićem, koji i sam surađuje s brojnim zvijezdama, influencerima te itekako dobro poznaje tržište i, grubo rečeno, rok trajanja.

''Obitelj Kardashian – Jenner  još uvijek je po meni aktualan fenomen. I dalje se pod budnim okom prati svaki njihov korak i svaka njihova objava na društvenim mrežama. Sjetite se samo što se dogodilo Snapchatu kada Kylie Jenner na svom Twitter profilu javno napisala da ga više ne koristi. Vrijednost dionica Snapchata je pala za oko 8%. Kim i ostale pripadnice te obitelji konstantno su pod povećalom javnosti. Tj uvijek će biti intrigantni. Bez obzira na to što njihov  tv show bilježi pad gledanosti, uvijek će se pratiti svaki njihov korak dokle god oni to budu htjeli. A s obzirom na to da su od toga stvorili biznis, sumnjam da će izgubiti želju. Osobno ih ne pratim, ali naravno da me medijski naslovi ne mogu zaobići pa mogu reći da sam u tijeku zbivanja.

 Na svijetu postoji veliki broj influencera koje prate milijuni ljudi - Chiara Ferragni, Lilly Singh, Huda Kattan, Nikkie De Jager i sl., no mišljenja sam da se još neko vrijeme neće pojaviti netko toliko intrigantan kao što je klan Kardashian-Jenner. Naravno, u ovo ne bih ubrojio glazbene zvijezde kao što su Beyonce, Rihanna i sl. koje imaju taj cijeli 'paket' koji je interesantan i publici i medijima. Sve ostale IT cure koje su  utjecajni influenceri su u fokusu svojih pratitelja, brendova s kojima surađuju, ali nemaju toliko veliki utjecaj kao Kardashiani da na primjer sruše vrijednost dionica na burzi nekog velikog brenda. Iako bih osobno volio da se pojavi netko novi'', zaključio je Hrvoje.

Znači, zaključujemo isto, vladavina koja traje već više od deset godina klana Kardashian – Jenner očigledno će trajati još neko vrijeme jer se publika vjerojatno i navikla na njihovu prisutnost. Ali jednako tako, potrebno nam je dobiti nove ikone. Ljude koji su bez pornića došli do slave, bez potkovanih i poznatih roditelja i sa svojim vlastitim postignućima.

Chiara Ferragni je odličan primjer kako uz socijalne mreže i upornost od cure koja se naslikavala u Zara robi postati jedna od najuspješnijih modnih blogerica i influencerica na svijetu. Da, to je zaista pravi posao, prestanite kolutati očima, žena ima carstvo vrjednije od 13 milijuna dolara koje se samo širi zahvaljujući odličnim suradnjama, kampanjama i vlastitom modnom brendu koji je pokrenula.

Ali, dokle god (barem u Americi), Kardashiani i Jenneri nailaze na interes publike, a mi ih slijepo pratimo u tome, i dalje ćemo imati članke s njima u glavnim ulogama. Ali bez brige, na Bubbleu ne, mi ćemo dati priliku nekim novim licima i imenima.

Kim Kardashian

Kylie Jenner

Khloe Kardashian

Kardashian

Kourtney Kardashian

Kris Jenner

Caitlyn Jenner

instant zvijezde

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter