5 RJEŠENJA

Idealne aktivnosti koje moraš isprobati ako imaš problema sa spavanjem


Iris Hazler
18.05.2017.21:30
Idealne aktivnosti koje moraš isprobati ako imaš problema sa spavanjem
iStock

sažeto

Činiš sve kako bi se uspjela kvalitetno naspavati, ali san nikako da dođe? Pokušaj s ovih pet vježbi koje će potaknuti organizam na odmor


Iris Hazler
18.05.2017.21:30

Meditacija, topla kupka prije spavanja, kamilica… Sve si isprobala, ali i dalje muku mučiš sa spavanjem? Ako ti ove metode ne pomažu, pokušaj s idućim tjelovježbama za koje znanstvenici sa Sveučilišta u Pennsylvaniji tvrde da pomažu u zdravim navikama spavanja.

Trčanje

Kada si pod velikom količinom stresa i prepuna negativnosti, to itekako utječe na tvoju kvalitetu sna. Stoga, tenisice na noge i kreni na trčanje. Ovo je idealan način za izbacivanje negativnih emocija, a čak i samo 20 minuta trčanja će ti smiriti misli i iscrpiti tijelo koje će biti spremno na dobru dozu sna.

Hodanje

Ako ti je trčanje aktivnost koju nikako ne možeš ubaciti u svoju rutinu, pokušaj s dobrim starim hodanjem. Iako ti ova aktivnost neće pretjerano ubrzati puls kao što bi to učinilo trčanje, hodanjem ipak poboljšavaš cirkulaciju i probavu što također poboljšava san.

Joga

Određeni tipovi joge, poput Intense power joge i Bikrama, djeluju iznimno opuštajuće i relaksirajuće. Nabavi prostirku, upiši tečaj ili započni sama kod kuće sa seansama.

Dizanje utega

Iako na prvu zvuči malo zastrašujuće i nimalo opuštajuće, dizati utege može svatko. Osim što ova vježba jača tvoju fizičku spremu, iznimno je i iscrpljujuća i garantira ti dubok i nesmetan san.

Vrtlarenje

O da, opuštanje na maksimum, a kopanje, sadnja cvijeća i oranje zemlje u isto vrijeme relaksiraju i iscrpljuju. A osim dobrog sna, rezultat je i prekrasan vrt, gdje ćeš bolje?

zdravlje

spavanje

san

trčanje

joga

hodanje

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter