Slavljenje slobode

Igra identiteta i brisanje granica u novoj kampanji dizajnerice Ivane Janjić


100posto
17.04.2018.12:50
Igra identiteta i brisanje granica u novoj kampanji dizajnerice Ivane Janjić
Denis Butorac

sažeto

Mlada dizajnerica opet se poigrava konceptima muškog i ženskog u novoj kampanji


100posto
17.04.2018.12:50

Od prvih dana svojeg rada, dizajnerica Ivana Janjić, fokusirana je na koncept koji briše granice u odijevanju između muškog i ženskog, što pokazuje i novom kampanjom za kolekciju, koju je predstavila u sklopu programa CITY NEW NOW na posljednjem Bipa FASHION.HR-u.

Denis Butorac

Uspješnom prezentacijom kojom je publici ponudila drugačiji način prikazivanja mode i interaktivnim programom u kojem je i sama publika sudjelovala, Ivana je ponovno ispričala svoju priču lišenu nametnutih društvenih pravila.

Denis Butorac

Kolekciju fe/Male karakteriziraju dekonstruirani unisex T-shirtovi i prsluci dok neke kreacije u kolekciji ipak naginju više muževnijim i snažnijim komadima, a drugi pak ženstvenim. Kombinirajući tako različite odjevne predmete, dizajnerica se pita zašto muškarac gubi status istog ako nosi suknju ili ima dugu njegovanu kosu što je vidljivo i u samim vizualima.

Denis Butorac

I kod odabira materijala, Ivana Janjić promišlja o odnosu muškarac – žena. Istim materijalom koji ima dvije strane želi pokazati kako muškarac i žena jesu dvije potpune suprotnosti, ali bi trebali biti izjednačeni kao i dvije različite strane na istom materijalu. U svojem radu, ova mlada dizajnerica polazi od akromatskih boja i jednostavnih oblika popraćenih s igranjem forme ili konstrukcije.

Denis Butorac

Iako mlad, brand Ivane Janjić već mnogi poznaju kao onaj koji se žustro zalaže za modu koja ne poznaje spol i rodno određenje. Vješto se poigrava konceptima muškog i ženskog u odijevanju, a u upravo je to prikazala svojim nastupom na tjednu mode te novim vizualima, koje potpisuje fotograf Denis Butorac. Ivana gradi priču i brand u kojem se vide i mogu prepoznati snažni karakteri i osobnosti i ne želi svojoj odjeći dati muški ili ženski predznak.

Denis Butorac

Koketiranjem s muškim i ženskim ulogama, ali i stereotipima, Ivana želi promijeniti nametnuta društvena pravila i stavove te tako na najbolji mogući način predstavlja svoj brand, koji slavi samo jedan trend – slobodu. Najnovija kolekcija Ivane Janjić dostupna je u FASHION.HR pop up storeu u City Centeru one West do 26. travnja te od 28. travnja do 27. svibnja u City Centeru one East.

Denis Butorac

moda

hrvatski dizajn

kampanja

fashion.hr

domaći dizajn

Ivana Janjić

newsletter

Prijavite se na Newsletter