A JOŠ SU I UKUSNE!

Najfinije namirnice za fantastičnu i zdravu kosu


Iris Hazler
07.04.2018.10:25
Najfinije namirnice za fantastičnu i zdravu kosu
iStock

sažeto

Osim šampona i regeneratora, svoju kosu učinite ljepšom i zdravijom pomoću prehrane


Iris Hazler
07.04.2018.10:25

Bez obzira imate li kovrčavu, ravnu, gustu ili rijetku kosu, uvijek želite da bude što ljepša i zdravija. Stoga trošimo silne novce na najbolje šampone, regeneratore, ampule i maske, a često zaboravljamo na najosnovniji dio – prehranu.

Donosimo vam nekoliko prijedloga namirnica koje će poboljšati metabolizam, ali i pridonijeti zdravlju i ljepoti kose.

Avokado

iStock

Njegova čarolija je što se lako kombinira uz salate i tostove, a pun je hranjivih tvari koje su neophodne za zdravlje kose. Bogat je masnim kiselinama, , vitaminima i antioksidansima koji mogu poboljšati zdravlje vaše kose od korijena do vrha.

Kokos

iStock

Kokosi u sebi sadrže vitamin B, C i E te sadrže visoku količinu masne kiseline poznate kao laurinske kiseline koja potiče rast kose.

Masna riba

iStock

Losos, sardine i skuša pune su zdravih omega-3 masnih kiselina, esencijalnih masti koje dobivamo iz hrane. Ove kiseline ne samo da su korisne za smanjenje rizika od srčanih bolesti, nego također čine kosu sjajnom i podatnom.

Chia sjemenke

iStock

Chia sjemenke sve su popularnije u zdravstvenoj industriji. Ove klice pune su proteina, kalija, kalcija, vlakana, cinka i drugih esencijalnih nutrijenata. Chia sjemenke imaju brojne zdravstvene prednosti, a njihova konzumacija poboljšava da vam kosa, koža i nokti budu snažniji i sjajniji.

Jagode

iStock

Jagode u sebi sadrže velike količine vitamina C (čak i više od naranče), koji pomaže protiv prehlada, poboljšava zdravlje srca i pomaže da imate savršenu kosu. Vitamin C je važan u proizvodnji kolagena, koji je zadužen za čvrstoću i elastičnost kose.

Crni grah

iStock

Bogat vlaknima, crni grah je veliki izvor biljnih bjelančevina koje mogu imati zdravstvene prednosti za srce, kosti, probavni trakt i, naravno, kosu. Protein je potreban za izgradnju i jačanje keratina, koji je ključna komponenta u strukturi kose i noktiju.

Jaja

iStock

Ako želite zdraviju kosu, u prehranu obavezno ubacite jaja. Ona su jedan od rijetkih izvora biotina koji je bitan nutrijent za razvoj i rast jake kose.

Mrkva

iStock

Mrkva je izvrstan izvor vitamina A, koji pomaže u zdravlju vlasišta. Ona također igra ulogu u proizvodnji sebuma, što izravno pomaže rastu kose.

ljepota

beauty

zdravlje

hrana

kosa

prehrana

njega kose

gastro

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter