Svi vole Kånken

Najprodavaniji ruksak na svijetu slavi 40. rođendan i donosi novitete koje ćete obožavati


100posto
27.07.2018.17:50
Najprodavaniji ruksak na svijetu slavi 40. rođendan i donosi novitete koje ćete obožavati
Promo

sažeto

Deset modnih dodataka koji nude sve što i najprodavaniji svjetski ruksak: praktičnost, izdržljivost i bezvremenski dizajn


100posto
27.07.2018.17:50

Fjällrävenov legendarni ruksak Kånken ove godine slavi svoj 40. rođendan, a kako bi obilježili taj značajni datum u Fjällrävenu su odlučili predstaviti Kånken Essentials. Četrdeset godina nakon što je ovaj skromni ruksak prvi put ukrasio leđa švedskih školaraca, stiže kolekcija modnih dodataka koja je ikoni među ruksacima dala novi oblik i funkcije što će razveseliti ljubitelje Kånkena svih uzrasta i stilova života, ali sasvim sigurno privući i mnoge nove članove Kånken pokreta.

Bilo je to 1978. godine kada je Fjällräven odlučio ponuditi pravokutni ruksak s dvije naramenice kao alternativu tada popularnim školskim torbama koje su se nosile preko ramena. U svojim počecima Kånken (švedska riječ za nositi) je bio dostupan u svega nekoliko boja i glavni cilj mu je bio spriječiti probleme s leđima koji su se pojavljivali u ranoj dobi. Za razliku od skromnih početaka, danas Kånken dolazi u 54 boje, šest veličina i tri inačice materijala.

Promo

Kånken je zapravo postao puno više od jarko obojenog ruksaka koji je izravnao leđa švedskih školaraca. Iza (ili ispred, ovisno iz kojeg kuta gledate) svakog Kånken ruksaka je individua, osoba s vlastitim karakterom i stilom. Posebnost Kånkena je u tome da omogućuje svakom čovjeku da izrazi vlastitu osobnost, ali u isto vrijeme čini da se osjeća dijelom cjeline koja nadilazi pojedinca. Kånken je vaš prijatelj na prvi dan škole, na mirnim obiteljskim izletima i ludim festivalima. S vama je u gradskoj vrevi i miru šetnje šumom. Upravo da bi se te različite priče još više obogatile, Kånkenu je promijenjen oblik i udahnut novi život, pa je tako nastala linija Kånken Essentials.

Promo

Fjällrävenova nova linija Kånken Essentials odaje počast individualnosti i kreativnosti svakog ljubitelja Kånken ruksaka. Ova kolekcija modnih dodataka prepoznatljive Kånken estetike broji deset proizvoda od kojih svaki savršeno pristaje u Kånken, a i krasi ga prepoznatljivi logo s crvenom lisicom. Tu su Mini Cooler , rashladna torba koja će vašu hranu i piće održavati hladnima, Toiletry Bag kao savršena torbica za kozmetičke potrepštine, Photo Insert za zaljubljenike u fotografiju, Travel Wallet novčanik za svjetske putnike, Pen Case pernica za pisaći pribor školaraca i onih koji se tako osjećaju. Ako želite novu futrolu za neki od vaših omiljenih gadgeta tu su Kånken Tablet i Laptop Case, a svi koji žele praktičan novčanik za kartice i mobitel tu je Kånken Card Wallet. Svi članovi Kånken Essentials obitelji izrađeni su od izdržljivog i vodootpornog G-1000 Heavy Duty Eco materijala, koji će sve vaše dragocjenosti držati sigurnima i suhima, a dostupni su u gotovo svim Kånken bojama.

Promo

Fjällräven proizvode na hrvatskom tržištu može pronaći u Iglu Športu s prodajnim mjestima u Zagrebu (Petrinjska 85 i Zagrebačka cesta 194), Splitu, Puli, Rijeci i Starigradu Paklenica te na web stranici Fjällrävena.

Promo

Ake Nordin utemeljio je Fjällräven 1960. godine, u svom podrumu u gradu Örnsköldsviku u sjevernoj Švedskoj. Danas je ova bezvremenska, funkcionalna i izdržljiva oprema za boravak u prirodi poznata u cijelom svijetu i može se pronaći u više od 30 zemalja. Fjällrävenova ponuda obuhvaća odjeću za boravak u prirodi i modne dodatke za muškarce i žene, kao i ruksake, šatore i vreće za spavanje. Fjällräven na prvo mjesto stavlja odgovorno ponašanje prema ljudima, životinjama i prirodi te potiče interes za boravkom u prirodi. Tvrtka je pokrenula i dva popularna događanja u prirodi, Fjällräven Classic i Fjällräven Polar, koji svake godine privlače tisuće sudionika.

ruksak

Fjällräven

nova kolekcija

newsletter

Prijavite se na Newsletter