BES STRESIRANJA

Ne možete se naspavati? Evo savjeta za kvalitetan i dobar san


Iris Hazler
26.01.2018.17:00
Ne možete se naspavati? Evo savjeta za kvalitetan i dobar san
iStock

sažeto

San je iznimno bitan za dobro funkcioniranje organizma i stoga vam donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati kvalitetu spavanja i sna


Iris Hazler
26.01.2018.17:00

Nije potrebno dodatno naglašavati važnost kvalitetnog sna koji nam regenerira organizam, ali se često nađemo u situaciji da ne možemo zaspati, tijekom noći se više puta budimo ili nas jednostavno muči nesanica. Razlozi se mogu pripisati ubrzanom načinu života, velikoj razini stresa i pretjeranog zamora, ali to ne znači da si ne možemo olakšati i omogućiti dobar i neprekinuti san.

Izbjegavajte alkohol

Pixabay

Iako vam se može učiniti kako će alkohol olakšati da zaspite, također vam omogućuje da se budite usred noći zbog žeđi i potrebe za odlaskom na WC. Radije čašu vina zamijenite biljnim čajem od kamilice ili lavande.

Vježbajte ujutro ili poslije podne

iStock

Pokušajte vježbati najkasnije dva do tri sata prije odlaska na spavanje zbog adrenalina koji će vas duže vrijeme držati budnima. Prije sna se opustite uz dobru knjigu ili relaksirajuću kupku.

Prozračena soba

iStock

Visoke temperature veliki su neprijatelj kvalitetnog sna i stoga prije odlaska na spavanje pustite svježi zrak u sobu i isključite grijanje minimalno sat vremena prije odlaska na počinak.

Kvalitetan krevet

Profimedia

Jedna od stvari na kojoj ne smijete nikako štedjeti svakako je kvalitetan madrac za spavanje koji će vam pružati dobru potporu za kralježnicu i tako omogućiti idealan san. Jednako tako pripazite i na odabir jastuka koji bi trebao podržavati glavu i vrat u liniji s kralježnicom.

Maknite tehnologiju iz sobe

iStock

Mobitel, tablet i drugi elektronički uređaji mogu uzrokovati probleme sa spavanje zbog emitiranja plavog svijetla koje nam kvari kvalitetu sna i dobrog odmora. Stoga pokušajte maknuti takav tip tehnologije iz spavaće sobe, a alarm neka vam bude klasična stara budilica na satu.

alkohol

vježbanje

spavanje

san

opuštanje

krevet

kvalitetan san

jastuk

sanjanje

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter