BOLJKA MODERNOG DOBA

Ostanite aktivni i sa ''sjedećim'' načinom života


Iris Hazler
16.05.2018.14:20
Ostanite aktivni i sa ''sjedećim'' načinom života
iStock

sažeto

Radni dan vam izgleda tako da minimalno osam sati provodite sjedeći uz stol i kompjutor? Sjedenje i nekretanje dovode ne samo do nakupljanja kilograma, već i puno većih zdravstvenih problema


Iris Hazler
16.05.2018.14:20

Dođete na posao, sjednete uz komp i - BAM! Prošao je i kraj vašeg radnog vremena, a vi ste čitav dan proveli u istom, polupogrbljenom, položaju uz komp uz minimalne pokrete do WC-a i nazad.

Maknimo na stranu ukočenost i višak kilograma koji se počeo skupljati na krucijalnim dijelovima tijela poput trbuha i stražnjice. Konstantno sjedenje donosi i veliki rizik oboljenja od dijabetesa pa sve do teških srčanih problema. Zastrašujuće, ali istinito. Ipak, bez brige jer i u svom pretrpanom radnom danu možete naći vremena za kretanje tijekom posla.

Namjestite alarm

Posvetite se poslu u tolikoj mjeri da naprosto zaboravite na vrijeme? Namjestite alarm da vam zvoni svakih sat vremena i podsjeti vas da morate malo ustati, protegnuti noge i potaknuti cirkulaciju.

Dogovarajte sastanke izvan ureda

Konferencijske sobe i uredi su super, ali još je bolje dogovoriti sastanak izvan poslovne zgrade, po mogućnosti na mjestu do kojeg ćete moći prošetati.

Posjetite kolege

Lagana šetnjica na drugi dio ureda ili, još bolje, na sasvim drugi kat odličan je način da se malo aktivirate i istovremeno podružite s kolegama. Jednako tako, iskoristite pauzu i napravite krug ili dva oko firme.

Hodajte dok pričate na telefon

Brojni poslovni razgovori odvijaju se putem mobitela i znaju itekako dugo trajati. Stoga, umjesto da pričate s mobitelom na uhu zavaljeni u stolicu, dignite dupence i pričajte dok hodate.

Uvijek koristite stepenice

Imate štikle i ured vam je na sedmom katu? Nema izlike! Pređite bar dva kata stepenicama i onda liftom do kraja.

Pijte čašu po čašu vode

Čašu ispijete u roku keks, dok bocu od 2 litre možete ispijati čitav dan. Čaša po čaša, češće se dižete natakati vode, a jednako tako češće idete i na WC. Dobro je za metabolizam.

Nabacite čagicu nogama

I najmanji pokret stopalima i nogama je dobar, pa slobodno nabacite elegantnu čagicu ispod stola, ionako nitko ne vidi.

zdravlje

posao

karijera

sjedenje

Podijeli članak