Zato je balans važan

Ovih šest namirnica ostavit će vas gladnima svaki puta


Dina Plevnik Hajduk
10.12.2017.11:05
Ovih šest namirnica ostavit će vas gladnima svaki puta
iStock

sažeto

Salata je odličan izvor vitamina i minerala, no lisnato zeleno povrće nemojte jesti samo


Dina Plevnik Hajduk
10.12.2017.11:05

Hrana je energija, i kad jednom počnete tako gledati na nju, više nećete biti gladni, a nećete se ni mučiti s kilogramima, govore stručnjaci.

Kod planiranja prehrane, u plan je važno ubaciti hranu koja će nas napuniti vitaminima i mineralima, ali i namirnice koje će nam dati energiju i zadovoljiti našu želju za hranom još satima.

Ove namirnice neće vas moći zasititi pa ih u startu izbjegnite, ili upotpunite zdravim izvorima proteina ili masnoća.

Umjetno zaslađena hrana i napitci

Namirnice s umjetnim zaslađivačima možda imaju manje kalorija, no to ne znači da su dobre za vas. Umjetni zaslađivači puni su kemije, i često će pojačati vašu želju za slatkim pa ih izbjegavajte u širokom luku. Ako baš morate, pojedite ili popijte nešto slatko, ali u umjerenim porcijama.

Salate

Lisnato povrće poput salate, kelja, špinata i blitve fantastično je za naše zdravlje, čak i pomaže u borbi protiv zloćudnih bolesti, no ne radi nam uslugu kada je energija u pitanju. Lisnato povrće jedite s piletinom, ribom, slanutkom, grahom ili avokadom. Bit ćete fit i siti.

Sokovi

Čak i zdravi sokovi, kojima unosimo antioksidanse u tijelo ne mogu zamijeniti obrok. Zašto? Imaju visok udio šećera i nizak udio vlakana, a zbog njih vam može narasti i šećer u krvi, zbog čega ćete uskoro željeti još više hrane.

Krekeri

Možda se čine kao zdrav izbor za međuobrok, ali zapravo su puni ugljikohidrata koje će tijelo brzo upiti, piše Independent.

Slane grickalice

Zbog slanih grickalica, koje su također pune kemije i ugljikohidrata, ne ostajemo samo gladni već za nekoliko sati, već i žedni.

Alkohol

Alkohol je pun kalorija, a potpuno bezvrijedan kad želimo utažiti glad. Jeste li znali da čaša nekih alkoholnih pića ima sličnu kalorijsku vrijednost kao i zdjela tjestenine?

zdravlje

hrana

prehrana

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter