Nema smisla opirati se

Popodnevno spavanje dobro je za vaše zdravlje i trebate ga prakticirati što češće


Ines Madunić
09.02.2018.11:15
Popodnevno spavanje dobro je za vaše zdravlje i trebate ga prakticirati što češće
iStock

sažeto

Kvalitetan san preko dana nikada nije gubitak vremena


Ines Madunić
09.02.2018.11:15

Možda vam se čini nemogućim ili samo osjećate grižnju savjesti kad odspavate pola sata nakon što se vratite s posla. No, te loše osjećaje trebate zaboraviti. Jer popodnevni odmor zapravo je jako zdrav za vas i trebali biste ga prakticirati što češće možete. Evo nekoliko razloga zbog kojih biste siestu trebali shvatiti prilično ozbiljno.

Samo zapamtite - da vam kvalitetan "nap time" ne bi negativno utjecao na noćni san, nemojte pretjerivati. Optimalno bi bilo odspavati pola sata preko dana kako biste i navečer mogli zaspati. Iako svaka osoba ima drugačije potrebe, ne biste trebali spavati duže od sat vremena.

1. Bit će vam lakše preživjeti dan na poslu

Ako na posao svaki dan dolazite umorni i vučete se po uredu, razmislite o popodnevnom odmoru koji će vas vratiti u život i pomoći vam da uspostavite ravnotežu. Kratki odmor vašem će tijelu dati priliku da skupi energije pa će vam biti lakše obavljati svakodnevne obaveze.

2. Bit ćete produktivniji

Zbog povećanog broja sati sna u danu poboljšat će vam se pamćenje, refleksi i imat ćete više energije. Zato ćete moći obaviti više stvari i na poslu i u privatnom životu. Jednostavno, bolje ćete funkcionirati.

3. Pomaže kod osjećaja tjeskobe i depresije

"Gašenje sustava" i odmaranje od dnevnih problema pomoći će vam da se osjećate pozitivnije. Ako ste pod stresom, kratki odmor mogao bi vam pomoći da se vratite u ravnotežu - i fizički i psihički.

4. Poboljšat će vam odnose s prijateljima i partnerom/icom

Ako ste stalno umorni, vjerojatno ste i živčani i niste baš najugodnije društvo. Umjesto da se svađate sa svima oko sebe, pokrijte se dekicom i odspavajte pola sata-sat. Usrećit ćete i sebe i sve oko vas.

spavanje

kvalitetan san

popodnevni odmor

siesta

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter