Posao iz snova

PR 365 Komunikacije: "Danas klijent traži integrirani pristup pa je nužna sinergija offline i online komunikacije"


PR
25.04.2019.11:45
PR 365 Komunikacije: "Danas klijent traži integrirani pristup pa je nužna sinergija offline i online komunikacije"
iStock

sažeto

Svakom klijentu nude inovativna rješenja, a fokus njihovog poslovanja su odnosi s javnošću iz područja mode, kulture, sporta, glazbe i lifestylea


PR
25.04.2019.11:45

Jedna od najpoznatijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj zasigurno je PR 365 Komunikacije. Tvrtka je osnovana u lipnju 2015. godine, a nakon dugogodišnjeg iskustva u odnosima s javnošću, direktor Davor Grgin i Hrvoje Ratkić odlučili su krenuti u vlastiti poslovni izazov, a s veseljem su pristali sudjelovati u istraživanju danasradim.hr.

"Prije svega smo počašćeni da su upravo PR365 Komunikacije jedan od pet poželjnih poslodavaca među mladima u sklopu istraživanja kojeg je proveo portal Danasradim.hr i to među mladima koji tek trebaju doći na tržište rada kroz par godina. Budući da na mladima svijet ostaje, očito da nema straha za budućnost ove profesije, što nam je jako drago. Drago nam je i što ćemo kandidatu, koji će pobijediti u jednom od pet natječaja, omogućiti da iskusi svoj radni dan iz snova i što ćemo ga moći upoznati s načinom rada jedne PR agencije. Već sad vlada lagano uzbuđenje u agenciji", započinje Davor Grgin.

S radom svoje agencije krenuli su 2015. godine i kroz smijeh govore kako vjeruju da se to baš moralo dogoditi u tom periodu.

"Dugo smo se mučili sa smišljanjem naziva agencije. A onda smo samo jedno jutro došli na ideju 365, jer posao PR-ovca nije od 9 do 17 sati, od ponedjeljka do petka. Ovo je posao koji živiš i radiš svih 365 dana u godini. Agencija trenutno broji četiri stalno zaposlena te dva vanjska suradnika s tendencijom rasta", pojašnjava Grgin.

Promo

Nastavlja kako se područje odnosa s javnošću bitno razlikuje od onoga kako je PR izgledao prije četiri, pet godina. Danas klijent traži integrirani pristup pa je nužna sinergija offline i online komunikacije. Svakom klijentu nude inovativna rješenja, a fokus njihovog poslovanja su odnosi s javnošću iz područja mode, kulture, sporta, glazbe i lifestylea. Također, 365 tim se konstantno educira i prati aktualne trendove. Učenje u ovom poslu je nužno, kao i razmišljanje izvan okvira. Ponekad je dopuštena i zaigranost, jer tada se stvaraju najbolji projekti.

A kako će izgledati radno mjesto koje su osigurali našem kandidatu?

"Kandidat će jedan dan provesti na poziciji 'Asistent u odnosima s javnošću'. Tijekom svog radnog dana upoznat će se s radom agencije. Jedan sasvim običan dan PR-ovca. Probat ćemo mu približiti kako izgleda posao PR savjetnika. Ali nemojte se zavaravati - to nije samo red carpet i ispijanje šampanjca. Proći će s nama jutarnji briefing, pisanje priopćenja za medije, prisustvovat će sastancima, organizaciji događaja i slično", pojašnjava Hrvoje Ratkić.

Promo

A politika agencije je vrlo jednostavna: u pitanju je mala agencija koja njeguje obiteljsku atmosferu.

"Jako nam je bitan taj osjećaj pripadnosti kolektivu, da se svi osjećaju kao doma, jer budimo iskreni, međusobno provodimo najviše vremena zajedno. Ne samo poslovno, nego i privatno. Često nam fakulteti kao što su Veleučilište VERN' te Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment šalju studente na praksu. Tako želimo biti barem jednim dijelom dio akademske zajednice. Smatramo kako studenti tijekom svog studija moraju biti upoznati kako izgleda tržište u praksi. S velikim entuzijazmom radimo s njima, da sve ono što su naučili tijekom studija sada pokušaj primijeniti na konkretnom primjeru", zaključio je Ratkić.

Za Posao iz snova prijavite se ovdje!

Klikni i prijavi se!

posao iz snova

odnosi s javnošću

PR 365 Komunikacije

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter