IDEALNO ZA STUDENTE I ULTRA ZAPOSLENE

Savršeni obroci koje ne trebate dugo pripremati niti vam je za njih potrebno puno love


Iris Hazler
16.04.2018.18:00
Savršeni obroci koje ne trebate dugo pripremati niti vam je za njih potrebno puno love
iStock

sažeto

postoji način kako na jednostavan, brz i zdrav način za malo love možete pripremiti savršenu hranu


Iris Hazler
16.04.2018.18:00

Znate onaj osjećaj kada izgubite malo tlo pod nogama zbog prenatrpanog rasporeda, pa u čitavoj priči nastrada vaša prehrana? Znamo i mi, na žalost jako dobro. Ubrzani stil života, odlasci na predavanja ili posao i stalno izbivanje iz kuće nam nisu motivirajući da onog trena kada dođemo doma krenemo kuhati i pripremati zdravu klopu. Još kada u to sve ubrojimo i nedostatak fizičke aktivnosti, imamo provjereni recept za katastrofu koju nanosimo svom tijelu i imunitetu.

Ali ipak postoji način kako na jednostavan, brz i zdrav način za malo love možete pripremiti savršenu hranu.

Doručak je pola zdravlja

Ne govore bez razloga svi doktori i nutricionisti kako je doručak najbitniji obrok u danu. On nam daje dovoljno energije za buđenje našeg tijela i stoga ga nikako ne smijete preskakati. Doručak koji će vam dati toliko željeni boost neka se sastoji od ugljikohidrata i proteina. Idealan doručak je jaje (koje organizmu snagu daje), a jednako dobro funkcioniraju i žitarice, zobene pahuljice i voće s jogurtom.

Ručak koji NIJE pekara

Da, svi smo to prošli. U nedostatku vremena skočimo do pekare ili trgovine, uzmemo sendvič ili lisnato i siti smo. Ali probajte odvojiti doslovno 15 minuta vremena večer ranije, ispecite pileća prsa na naglo, dodajte malo posnog sira i salate i sve lijepo zamotajte u tortilju. Brzi ručak je gotov, a ujedno je hranjiv i zdrav te će vas dovoljno zasititi. Jednako tako, često posežemo i za tjesteninom, ali birajte integralnu, također dodajte malo piletine, začina po želji i napravite umak od jogurta s nasjeckanim povrćem. A ako vam dosadi piletina, uvijek imate opciju tune u konzervi.

Večeru podijelite s neprijateljem

Šalimo se, ali da, što laganija večera, to bolje za vaše zdravlje. Izbjegavajte jesti u kasnim satima i probajte pojesti najkasnije dva sata prije odlaska na spavanje. Salata od svježeg povrća je idealna opcija za večernji obrok jer vam neće sjesti na želudac svojom težinom, a dovoljno će vas zasititi za kvalitetan san.

zdravlje

hrana

prehrana

gastro

doručak

zdrava prehrana

Šalata

ručak

piletina

večera

Podijeli članak