FIT MAMA ZA ČAS

Strahujete od post-baby tijela? Ovo su najlakši načini kako tijelo ponovno dovesti u formu


Iris Hazler
12.02.2018.16:00
Strahujete od post-baby tijela? Ovo su najlakši načini kako tijelo ponovno dovesti u formu
iStock

sažeto

Provodite devet prekrasnih mjeseci grickajući skoro sve što vam padne pod ruke, ali nije sva težina došla od onoga što ste pojeli


Iris Hazler
12.02.2018.16:00

Ipak je tu malo ljudsko biće koje je raslo u vama, a iako su trebala tri tromjesečja da dobijete svu kilažu, pomalo se nadate kako će ona nestati sama od sebe. Na našu i vašu žalost, to ipak ne ide tako lagano i naravno kako se sada brinete da će taj višak kilograma zauvijek ostati prisutan, ali ne brinite. Donosimo vam nekoliko savjeta kako se opustiti i smanjiti kilograme na zdrav i opušten način.

Savjetujte se s doktorom

Iako je vrlo privlačna pomisao na brzo vraćanje tjelesnim aktivnostima i dramatičnoj dijeti, to zasigurno nije najzdravija, ali ni najpametnija opcija. Najbolje je posavjetovati se s liječnikom prije početka vježbanja i mijenjanja prehrane, osobito ako dojite ili ste rodili pomoću carskog reza.

iStock

Šarolika prehrana

U svoju svakodnevnu prehranu uključite sve skupine jela. To podrazumijeva dovoljno voća, povrća, cjelovitih žitarica, nemasnog mesa i morske plodove te mliječne proizvode s niskom masnoćom. Iako ponekada poželite preskočiti pokoji obrok, izbjegavajte takve odluke jer si s time nećete pomoći u skidanju kilograma.

Nemojte ništa forsirati

Sama ideja o stajanju na vagu nakon poroda vas plaši. Prošlo je već nekoliko tjedana, ali još uvijek niste zadovoljna rezultatima i ne shvaćate u čemu griješite, a naravno da vas naslovnice poznatih mama koje su se vratile u formu nakon nekoliko dana ne ohrabruju. Ali uvijek se sjetite kako je svako tijelo drugačije i kako svaki organizam ne reagira na isti način. Vodite se po osjećaju što i kako odgovara vašem tijelu te, ako ste imali zdravu kilažu prije trudnoće, dajte vlastitom tijelu vremena da se vrati u normalu.

iStock

Uzmite vremena za sebe

Gubljenje kilograma nakupljenih u trudnoći na zdrav način znači da ne postoje prečaci i kako nema isprika. Izgladnjivanje je strogo zabranjeno (prije trudnoće, u trudnoći, nakon trudnoće – uvijek!). Iako ste u potpunosti zaokupljeni bebom i sebe stavljate u drugi plan, iskoristite vrijeme kada spava za pripremu svojih jela kako bi uvijek imali dobre nutricionističke jelovnike i snackove spremne za grickanje.

Prestanite se uspoređivati s drugima

Uvijek sređene, savršene i mame u formi izazivaju jednu određenu količinu zavisti i to je OK, ali nemojte dopustiti da vas takve emocije nadvladaju. Vrijeme je da negativno razmišljanje stavite na stranu i suočite se sa samom sobom i svojim mogućnostima, planovima i idejama. Prestanite se uspoređivati s drugim mladim mamama i posvetite se sebi. Kilogrami će se istopiti i težina će se vratiti na željenu brojku.

zdravlje

trudnoća

trudnica

mama

porod

tijelo

organizam

Podijeli članak