NEOBIČNA DIJETA

Tajna odlične linije Eve Longorije leži u - krastavcima


Iris Hazler
18.07.2017.12:10
Tajna odlične linije Eve Longorije leži u - krastavcima
Profimedia

sažeto

Eva Longoria ne krije da svoju odličnu liniju može zahvaliti vježbanju i dobrom prehranom, a nedavno je otkrila i jedan trik u čije se čudesne moći, kako kaže, uvjerila i sama


Iris Hazler
18.07.2017.12:10

Lijepa glumica otkrila je kako, kad god joj se nešto gricka, ona nasjecka krastavac i prelije ga limunovim sokom, pa uz pravilno balansirane obroke i dalje izgleda fantastično.

Postoji i dvotjedni režim prehrane čiju osnovu čini salata od krastavaca, koju možete jesti u neograničenim količinama svaki put kada osjetite glad. Za to vrijeme treba kombinirati još nekoliko namirnica i, ovisno o vrsti fizičke aktivnosti koju prakticirate u to vrijeme, možete skinuti i do sedam kilograma, Evo i namirnica koje možete kombinirati:

  •  
  • nasjeckani krastavci, vrlo blago posoljeni, preliveni limunovim sokom
  •  
  • 2 kuhana jajeta, ili 150 g tunjevine ocijeđene od ulja, ili 150 g grilanog bijelog mesa
  •  
  • 2 veća kuhana krumpira ili 3 kriške integralnog kruha
  •  
  • 500 g svježeg sezonskog voća

Ovakav način prehrane isključuje slatkiše, a dozvoljeno je jesti dva cijela jajeta ili od dva do pet bjelanjka, a krastavac se ne treba guliti. Od tekućine treba piti običnu vodu, a čaj je također dozvoljen, kao i kava bez šećera. Zabranjena su gazirana pića, alkohol i industrijski sokovi.

Uz svaki obrok, kao i između obroka, možete jesti neograničene količine salate. Umjerena tjelovježba vrlo je značajna kod topljenja masnih naslaga, pa će polusatna brza šetnja dodatno pomoći.

Primjer dnevnog menija

Doručak: 2 tvrdo kuhana jajeta + zdjela salate od krastavca

Užina: 5 šljiva ili jedna veća jabuka, breskva ili neko drugo sezonsko voće u ukupnoj težini do 200 g

Ručak: tostirani integralni kruh + zdjela salate od krastavca

Užina: shake od krastavca

Večera: do 300 g sezonskog svježeg voća po izboru

Za gore navedeni shake od krastavaca potrebno je: 1 mladi krastavac s korom, šaka špinata, 1 kisela jabuka, korijen svježeg đumbira

Priprema se tako da se u blender ubaci mladi krastavac s korom, šaka špinata, jedna kisela jabuka i malo naribanog svježeg đumbira. Usitnite namirnice i shake odmah popijte, jer što duže stoji, on više gubi hranjive tvari poput vitamina C, A, E, B i K, vlakana, magnezija, kalcija i kalija.

zdravlje

hrana

prehrana

Eva Longoria

krastavci

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter