Posao iz snova

Zubak Grupa: "Kontinuirana edukacija i usavršavanje najbitniji su faktori uspjeha"


PR
25.04.2019.11:50
Zubak Grupa: "Kontinuirana edukacija i usavršavanje najbitniji su faktori uspjeha"
Promo

sažeto

Posao koji nude kao odlično iskustvo jest radno mjesto Digital media specijalista


PR
25.04.2019.11:50

U prosincu 2018. godine, Zubak Grupa proslavila je svoj veliki jubilej odnosno 40 godina postojanja, čime se mogu pohvaliti samo rijetki, ne samo u Hrvatskoj već i globalno gledajući. Te davne 1978. godine, poslovanje je krenulo s automehaničarskom radionicom, a s godinama su se dodavale nove djelatnosti poput prodaje vozila što je bio logičan slijed događaja. Dugi niz godina najpoznatiji su kroz brend AutoZubak i poveznicu na prodaju i održavanje vozila, a 2007. godine s otvaranjem drugih komplementarnih djelatnosti pod ORYX brendom nastavlja se iskorak u poslovanju kroz nove usluge poput financiranja, zastupanja u osiguranju, stanice za tehnički pregled, rent a car-a, asistencije (pomoć na cesti, pomoć u kući, pomoć na moru, MobiExpress, Drugi Auto, Autopass, Kingsize Help, Putni Anđeo…),  autoškole te centra za sigurnu vožnju. Uz sve navedeno tu su još i Crobus koji se bavi projektiranjem i proizvodnjom autobusa te Ikador Luxury Boutique Hotel & Spa u Opatiji koji je u travnju upravo otvorio svoja vrata.

Promo

"Danas u svim našim tvrtkama brojimo gotovo 700 zaposlenika. Izuzetno smo ponosni na činjenicu da je čak više od 200 zaposlenika kod nas danas zaposleno dulje od 10 godina, a više od njih 100 dulje od 15 godina. Prosjek godina nam je 35, a omjer muških i ženskih zaposlenika je 70:30 u korist muških što je uvelike povezano s činjenicom da su i dalje tradicionalno u strukovnim školama vezanim uz našu industriju većinom muški učenici", započinju priču o uspjehu Zubak Grupe. Partnerstvo u kampanji Posao iz snova prihvatili su odmah jer  žele, onima koji će ubrzo postati sudionici tržišta rada, prezentirati Zubak Grupu, odnosno njene članice, kao poslodavca te sve prilike i mogućnosti koje to podrazumijeva.

Promo

"Pronalazak kvalitetnih kadrova izazov je s kojim se susreće većina poslodavaca danas u Hrvatskoj pa tako i mi nismo izuzeti od te situacije. Unutar naše grupacije vjerujemo da postoji izuzetno velika raznovrsnost koja može biti zanimljiva, kako onima koji završavaju srednje strukovne škole, tako i onima koji završavaju fakultetsko obrazovanje te smatramo da imamo puno toga za ponuditi kao poslodavac", pojašnjavaju, a ujedno naglašavaju kako su iznimno ponosni na svoje poslovne fokuse.

Promo

"Izdvojili bismo tri stvari iako ih je u stvari mnogo više. Prva je digitalizacija poslovanja i digitalna transformacija. Namjerno odvajamo ta dva pojma jer se često zna dogoditi da ih ljudi miješaju. Digitalizacija za nas predstavlja korištenje novih tehnologija u svrhu unapređenja poslovnih procesa unutar postojećih poslovnih modela, a što za cilj ima unapređenje kvalitete usluge i dotiče se u jednakoj mjeri kako nas kao pružatelja usluge, tako i naših poslovnih partnera i dobavljača te u konačnici korisnika usluga. Digitalna transformacija za nas znači potragu za novim poslovnim modelima koji mogu ili ne moraju biti nužno povezani s postojećima. 

To nas dovodi do druge stvari koju bismo izdvojili kao fokus. Upravo jedan od primjera takvih novih poslovnih modela je Neostar platforma koja se trenutno razvija u okviru Neostar Laba u suradnji s tvrtkom SPAN. Ideja iza Neostar platforme je stvaranje zajednice u kojoj su objedinjene sve usluge koje se vežu uz korištenje automobila. To je platforma koja promišlja na koji način će generacija Z (oni rođeni nakon 1998. godine) doživljavati i koristiti vozila i koja ima globalni potencijal. A globalni potencijal dovodi nas do treće stvari koju bismo izdvojili za kraj, a to je razvoj poslovanja na inozemnim tržištima kroz postojeće poslovne modele. Trenutno smo u tom dijelu najdalje otišli s uslugama ORYX Asistencije koje danas nudimo u više od devet zemalja, uključujući Austriju, Sloveniju te uskoro Italiju", naglašavaju.

Promo

A posao koji nude kao odlično iskustvo jest radno mjesto Digital media specijalista koje je jedno od onih koje sve više dobiva na važnosti s vremenom s obzirom na trendove prebacivanja poslovanja on line.

"Za Zubak Grupu ovo radno mjesto je iznimno bitno s obzirom na to da gotovo sve naše usluge danas možete koristiti, odnosno naručiti online putem. Npr., možete preko AutoZubak Neostar web stranice kupiti rabljeno vozilo bez da napustite svoj dom ili ured, a istim putem možete ugovoriti i financiranje te će vam vozilo biti isporučeno na adresu koju želite. Možete se naručiti na servis vozila i platiti ga unaprijed te izbjeći bilo kakve dodatne troškove. Također online putem možete rezervirati vozilo u ORYX Rent a caru, upisati se u ORYX Autoškolu, postati članom ORYX Asistencije ili rezervirati sobu u Ikador Hotelu", pojašnjavaju.

Promo

Samo radno mjesto je u organizaciji smješteno u odjelu marketinga koji s centralnog mjesta upravlja svim aktivnostima za cijelu Zubak Grupu. Idealna osoba za ovo radno mjesto je netko tko aktivno prati digitalne trendove i sve što se veže uz prefiks online. Mora imati znanja iz digitalnog oglašavanja te odlično poznavati engleski jezik. Glavni zadaci Digital media Specialista su: izrada i upravljanje cross-channel digitalnim kampanjama (Google Ads - Search, Display, YouTube, Gmail, Facebook, Instagram, LinkedIn. Bing, AdRoll, etc.), kreacija A/B testiranja u svrhu poboljšanja učinkovitosti oglašavanja, praćenje i analiza rezultata digitalnih kampanja korištenjem Google Analyticsa, aktivna suradnja s različitim odjelima unutar kompanije (prodaja, ljudski potencijali, istraživanje i razvoj, upravljanje proizvodima), upravljanje godišnjim budžetima, praćenje novosti i trendova digitalnog oglašavanja te sudjelovanje u izradi digitalne strategije brendova društva. Ukratko, zadatak je pomoći u pozicioniranju svih brendova Zubak Grupe u online svijetu te podići online oglašavanje na još viši nivo.

Za Posao iz snova prijavite se ovdje!

Klikni i prijavi se!

posao iz snova

Zubak Grupa

AutoZubak

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter