nema više muljanja

Jedna je aviokompanija odlučila stati na kraj snalažljivim putnicima koji su otkrili kako doći do jeftnijih karata pa je tako tužila jednog gospodina


100posto
13.02.2019.20:00
Jedna je aviokompanija odlučila stati na kraj snalažljivim putnicima koji su otkrili kako doći do jeftnijih karata pa je tako tužila jednog gospodina
Screenshot YouTube

sažeto

Berlinski sud odbacio je tužbu, ali je glasnogovornik kompanije poručio da je žalba već uložena


100posto
13.02.2019.20:00

Sve je više slučajeva putnika koji su prokužili foru kako uštedjeti na avionskim kartama pa tako koriste praksu da po jeftinijoj  cijeni kupe avionsku kartu, a prilikom presjedanja na nekoj lokaciji ne nastave put do finalne destinacije, jer im je tako put jeftiniji. Tako primjerice kada netko let iz New Yorka u  San Francisco može kupiti jeftiniju kartu od primjerice New Yorka do Tahoa s presjedanjem u San Franciscu, nego da kupi direktnu liniju za taj grad.

Nema više muljanja

No, čini se da je njemačka aviokompanija odlučila tome stati na kraj, Tako je tužila jednog putnika koji se nije pojavio na letu za posljednju dionicu putovanja. Tako tuže putnika koji je kupio karte za povratni let iz Osla za Seattle s presjedanjem u Frankfurtu i traže kompenzaciju nešto veću od 2.000 eura, jer tvrde da je prekršio pravilo. No, berlinski sud je odbacio je tužbu, ali je glasnogovornik kompanije poručio da je žalba već uložena.

avion

tužba

putnici

aviokompanije

jeftniji letovi

newsletter

Prijavite se na Newsletter