ISPOVIJEST LJUTE PUTNICE

'Let iz Splita za Zagreb, koji traje 35 minuta, zbog kašnjenja smo čekali 5 sati. Zašto je let kasnio? To nismo nikad doznali'


100posto
17.07.2018.19:00
'Let iz Splita za Zagreb, koji traje 35 minuta, zbog kašnjenja smo čekali 5 sati. Zašto je let kasnio? To nismo nikad doznali'
Tom Dubravec / Cropix

sažeto

Od zaposlenika nismo mogli dobiti točnu informaciju stiže li uopće let, a na moju zabrinutost da ujutro se moram pojaviti na posao, su bili poprilično ravnodušni, čak i pomalo iziritirani


100posto
17.07.2018.19:00

Znate onaj trenutak kada uspijete ugrabiti dva dana starog godišnjeg, spojiti ga s vikendom i besplatnim smještajem kod frendice na moru? I ja ga isto spoznajem rijetko, ali evo, ove godine se potrefio. Kaštel Štafilić divna je lokacija za bijeg od ludnice u Zagrebu, a stan koji je udaljen 15 minuta hoda od plaže i 10 minuta vožnje od aerodroma idealna je lokacija.

Stigle tako nas dvije u četvrtak nakon posla busom do Trogira i Uberom do Kaštela, a već prije samog odlaska smo se odlučile za povratak avionom. Odabir je pao na Croatia Airlines jer su imali let iz Splita za Zagreb u 20:30. Idealno vrijeme, taman se još stignemo bacakat' u moru čitav dan, fino u miru pojesti i elegantno krenuti na let oko 19 sati. Jer smo štreberice.

Stigle mi na aerodrom, čekaonica za domaći let krcata, sjele na kofere i gledale live stream dočeka Vatrenih u metropoli. Gledamo na sat, lagano vrijeme odmiče, ali hajde, pa valjda će biti barem neke obavijesti. Sad se već svi lagano smijete, je l' tako? Pa s razlogom.

Naime, avion je trebao krenuti za Zagreb u 20:30, ali se oko 20:10 (boarding je već trebao započeti) oglasila obavijest kako ćemo novu obavijest (?!?!) o našem letu dobiti u 22:10. Ali, Croatia Airlines će nam pružiti besplatan ''refreshment'' u vidu sendviča i pića. 

Sati prolaze, a frustracija sve više raste

Odlazak na šalter Croatia Airlinesa nije baš protekao najbolje. Dapače, djelatnica je dosta nezainteresirano rekla kako eto, avion još nije ni krenuo iz Londona, pa ne zna baš kada će poletjeti, a kamoli sletjeti u Split i da sve ovisi. O čemu točno, odgovor nismo dobili, ali se uporno ponavljalo kako ''se let sigurno neće otkazati''.

Naravno, u svoj muci smo se svi mi supatnici s leta skompali, a tada smo saznali i kako je ekipa iz Croatia Airlinesa neke ljude telefonski kontaktirala i javila da će let kasniti i da dođu kasnije na aerodrom. Nama nitko ništa nije javio, ali Bože moj, ipak je srpanj pa je valjda logično da nitko ni ne radi i ne mora idući dan na posao. Sati prolaze, frustracija sve više raste, jednako kao i panika kako ćemo u Zagreb i kako ćemo nadrapati na poslu ako let bude otkazan.

Drama je svoj vrhunac dosegnula kada su se napokon oglasili s obavijesti da nam avion polijeće u 1:25. Samo pet (5) sati nakon što je trebao. Bez objašnjenja, bez opravdanja, bez suvisle isprike, što govore i izjave ljudi koji su (do)čekali napokon zloglasni OU659 let Split – Zagreb.

Zašto je let kasnio? To nismo nikad doznali

"Najviše što me razočaralo i razljutilo, osim činjenica da let kasni pet sati, a traje svega 35 minuta, jest ponašanje same avio kompanije prema svojim putnicima. Reklo bi se da pripadaju u sektor uslužnih djelatnosti, ali u ponedjeljak navečer nitko od zaposlenika Croatia Airlinesa nije bio uslužan. U 20:10h smo dobili informaciju da ćemo informaciju o našem letu dobiti tek u 22:10h te da smo pozvani na "osvježenje" koje se sastojalo od jednog sendviča i pića koje smo trebali razvući na pet sati. Od zaposlenika nismo mogli dobiti točnu informaciju stiže li uopće let, a na moju zabrinutost da ujutro se moram pojaviti na posao, su bili poprilično ravnodušni, čak i pomalo iziritirani. Nikakva alternativa mi nije bila ponuđena, osim rečenice da nećemo uopće razmišljati o tome da let neće poletjeti. Kasnije sam od drugih putnika saznala da je mali dio njih bio telefonski obaviješten o kašnjenju, dok je drugim bio ponuđen rani let ujutro, dok je meni rečeno da slobodnog mjesta ima tek za skoro 24 sata. Zašto je let kasnio? To nismo nikad doznali. A na mail smo dobili automatski odgovor da će se javiti najkasnije u roku od 30 dana. Uslužnost i ljubaznost Croatia Airlinesa očito nije uključeno u cijenu. Kašnjenje i bezobzirnost prema putnicima očito da", izjavila je za 100posto putnica M. D. (podaci poznati redakciji).

Iako smo naivno svi mislili kako Croatia Airlines neće pasti u još veći i dublji ponor u jeku sezone, dokazali su potpuno suprotno. Bezobzirnost prema korisnicima, indiferentnost i potpuni nedostatak interesa savršena su kombinacija za propast avio kompanije koja je nekoć zaista bila na vrhunskom nivou. Na našu žalost, nekoć.

avion

Croatia AIrlines

kašnjenje

newsletter

Prijavite se na Newsletter