NAJTRAŽENIJA TOP LISTA

Sedam hrvatskih tvrtki koje vam omogućuju da iz naslonjača kupite sve što želite - čak i automobil


100posto
31.03.2017.13:00
Sedam hrvatskih tvrtki koje vam omogućuju da iz naslonjača kupite sve što želite - čak i automobil
Shutterstock

sažeto

Sadržaj omogućuje NEOSTAR


100posto
31.03.2017.13:00

Piše: Nađa Irena Fišić

Interes potrošača za online kupovinu raste iz godine u godinu, a potencijal e-kupovine u EU sa 821 milijuna stanovnika od čega 73.5 posto koristi internet je ogroman i prelazi fizičke granice država.

Internet je potpuno preokrenuo industrije pa su se i hrvatske tvrtke transformirale da bi bile spremne odgovoriti na potrebe novog potrošača u digitalnoj eri. Online shopping nam omogućava da brže, lakše i jednostavnije dođemo do stvari koje želimo, a uz to inovativne tvrtke uz pomoć napredne digitalne tehnologije nude rješenja kakva su nam ranije bila nezamisliva.

Prema podacima Eurostata, Hrvatska je po broju tvrtki koje se bave e-trgovinom na visokom trećem mjestu s 26,3 posto. Službeni izvještaji Državnog zavoda za statistiku pokazuju da je u 2016. čak 33% ispitanika u Hrvatskoj kupovalo preko interneta, a online kupovina narasla je za 30 posto u 2015., prema podacima HNB-a.
Predstavljamo inovativne hrvatske tvrtke koje su smislile kako super ideju pretvoriti u biznis model koji mijenja navike potrošača.

1. SMART KLUPE ZA GRAĐANE InClude 

CROPIX

Preko interneta ne kupuju samo pojedinci već i velike kompanije. Iako su počeli iz ničega i bili “one man band”, upornost i vizija lansirala je tvrtku InClude 21-godišnjeg Ivana Mrvoša i njegove pametne klupe Steora u sam vrh inovacija i proizvoda budućnosti.

Ta klupa nove generacije koristi solarnu energiju kako bi pružila konkretna rješenja za rastuće urbane probleme. Idealna je za gradove, parkove, zračne luke, marine, trgovačke centre i reprezentativne poslovne centre. Steora sadrži različite mogućnosti, od pametnog USB punjenja, mobilnog interneta i informiranja građana pa sve do prikupljanja informacija i zarade putem oglašavanja. Hrvatski gradovi već imaju nekoliko klupa, a narudžbe pljušte i sa svih strana svijeta. Internetske naravno, jer tvrtka je u Solinu, a naručuje se i isporučuje i za daleku Australiju.

InClude je lani prodao 120 klupa u devet zemalja među kojima su Danska, Slovačka i Sjedinjene Države. Prošlogodišnji prihodi iznosili su 220.000 eura a za ovu godinu tvrtka je već zaprimila stotinjak narudžbi. Gradonačelnici ili vijećnici sa svih strana svijeta mogu jednim klikom osigurati pametna rjeđenja za svoje gradove i općine i to iz Hrvatske.

2. NARUDŽBA AUTOMOBILA ONLINE Neostar

Promo

Od jučer je u Hrvatskoj doslovno moguće kupiti automobil preko interneta - od odabira svih postavki do dostave na kućni prag. Ovu inovaciju, uz bok gigantu Amazonu, lansirala je hrvatska tvrtka AutoZubak kroz svoj brend Neostar.

Naime, neostar.hr sada nudi potencijalnim kupcima intuitivno dizajnirane alate za pregled ponude rabljenih automobila i pregled samih automobila do najsitnijih detalja, mogućnost rezervacije odabranog automobila, online plaćanje te online dogovor o dostavi automobila na kućnu adresu.

Kako mnogi još uvijek brinu o sigurnosti i kvaliteti kad se radi o internet kupovini, neostar. hr je uveo i dodatne inovacije. Naime kupac uz automobil dobiva i sva osiguranja te dvogodišnje jamstvo i osiguran besplatni servis. To znači da je prodavač prilično siguran u kvalitetu onoga što prodaje.

Da biste bili 100 posto sigurno kako kupujete dobar proizvod s kojim ste zadovoljni - ako vam se ne svidi automobil koji ste odabrali i koji vam je dostavljen na kućni prag, možete ga vratiti u roku do 15 dana! Ovakav način poslovanja znači da jedna hrvatska tvrtka zbog digitalne transformacije svoje usluge može ponuditi bilo gdje u svijetu, a kupci primjerice u Francuskoj lijepo iz naslonjača mogu izabrati i naručiti automobil iz Hrvatske!

3. AUTOBUSNE KARTE Vollo

Promo

Dajte mi jednu kartu do Splita. Molim? Brzi, da, preko autoputa. Koliko? Nema ništa ranije? - jesu li vam poznata ova dovikivanja sa službenicima na šalterima autobusnih kolodvora? Pa još žuriš da kupiš katu na vrijeme da ti ne bi pobjegao bus, naletiš na red i nervozno cupkaš dok odbrojavaš minute nakon što si prije toga sat vremena uzaludno pokušavao dobiti kolodvor na telefon. Ovaj scenario danas je prošlost, jer se pojavio internetski servis vollo.hr u izvedbi vrhunski hrvatskih IT stručnjaka. On omogućava jednostavnu pretragu, usporedbu i kupovinu autobusnih karata.

Cilj im je da korisnicima, osim transparencije u odabiru rute, vremena, trajanja i cijena putovanja, pruže i neke druge, inače teže dostupne, a nekima ključne informacije. Da li prijevoznik u svojim vozilima ima Wi-Fi, naplaćuje li se prtljaga i ima li drugih, skrivenih troškova? Pokretači iz Volloa žele svima olakšati život i digitalizirati međugradsku prijevoznu industriju unutar Hrvatske i sa svih njenih strana i granica. Žele priključiti I željeznice, brodare, avione – sve kako bi mi na jednom mjestu mogli dobiti sve relevantne informacije.

4. DIOPTRIJSKE NAOČALE FramesPage

Promo

Svaki treći među nama nosi naočale. Samo lani u Hrvatskoj prodalo se 980 tisuća leća. Iako ih nosimo 24 sata, 7 dana u tjednu u prosjeku ih mijenjamo svake dvije do tri godine. Preskupe su, moramo obilaziti trgovine da bi pronašli super naočale, a i kada ih kupimo uvijek imamo iste, bez obzira na stil koji taj dan nosimo. Da li to mora biti tako? Ako u ormaru imamo tri ili čak šest pari traperica, zašto ne bismo mogli imati isto toliko pari naočala, koje ćemo moći usklađivati sa casual, biznis ili svečanim stilom? Hrvatska online optika Framespage.com, baš kao i američki WarbyParker koji je revolucionarizirao industriju, pronašao je novi biznis model kojim mijenja način kupnje naočala, stvara novo, za kupce poželjnije iskustvo i uvodi novu paradigmu - “more glasses than jeans”.

Sve je počelo jednostavnim pitanjem: zašto ne bismo mogli lakše, jednostavnije, zabavnije I jeftinije kupovati naočale? - Naočale i naočalne leće koštaju puno, stoga su kupci bili limitirani na samo jedan par koji najčešče nose 2 do 3 godine. To je kao da 730 dana nosite jedan par traperica. Framespage je nastao iz te priče s vrlo jednostavnim razmišljanjem: nismo htjeli prihvatiti pravilo “1 naočale = 24/7 = 2 godine” – navode u Framespage-u. Framespage okviri i naočalne leće su jedftiniji od drugih, a možete ih naručiti, isprobati i ako vam se ne sviđaju vratiti.

5. ORGANSKO VOĆE I POVRĆE HRVATSKIH PROIZVOĐAČA Lola organics

Promo

Upravo hodate po placu i gledate prve jagode koje divno mirišu, lomite šparoge da vidite koliko su svježe i odmjeravate koliko ste spremni dati za mladi bob? Sasvim sigurno je vikend i imate vremena za šetnju, kavu i ručak u miru. Nema, naravno, ništa bolje od domaćih, sezonskih hrvatskih proizvoda na tanjuru. Ali što se događa kad i dalje želite jesti kvalitetno i domaće, ali nemate vremena za kupovinu? Primjerice imate doma malu bebu, lije kiša, u ludom ste ritmu na poslu ili ste istegnuli gležanj? Ekipa iz tvrtke Lola Organics uskočila je ovdje umjesto vas i ponudila se da vam dostavi svu tu divnu klopicu pred vrata.

Svi njihovi proizvodi su proizvodi hrvatskog sela i upakirani u košarice koje ili slažete sami ili ih birate po imenima i težini. Sastav košarica se redovito mjenja, ovisi o dostupnosti namirnica i sezoni. Pakiraonica se nalazi u Zadarskoj županiji, gdje svako jutro dobivaju svježe voće i povrće koje je ubrano dan prije.

U roku od 24 sata dobit ćete svoju narudžbu u bilo kojem dijelu Hrvatske, a dostava je besplatna.  To je projekt nastao iz ljubavi prema hrani i želje da se ponudi ono najbolje od hrvatskih domaćih proizvoda. Surađuju isključivo s malim hrvatskim proizvodačima i tako osiguravaju najbolju kvalitetu proizvoda.

6. HRVATSKE PERSONALIZIRANE TENISICE Shuz 

Promo

Odjeća i obuća broj su jedan na listi online narudžbi u svijetu. Dvije Hrvatice dosjetile su se kako prodati hrvatski proizvod i hrvatsku ideju upakirane u nešto novo. Sve je počelo kao hobi kad su Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić poželjele oslikati jednolične bijele Startas tenisice i pretvoriti ih u nešto originalno, što nitko nema.

Jedan takav par poklonile su prijateljici za rođendan i nakon toga shvatile da je potražnja za tenisicama koje su personalizirane i drugačije - ogromna.

Swan Lake, Good Girl, Happy Life, Bride to be - samo su neka od imena unikatnih tenisica. Cure su se ubrzo prebacile na još jednu originalnu ideju - izradu tenisica za mladenke koje nisu ljubiteljice visokih peta ili žele plesati nakon ponoći. Sve su ručno oslikane i mogu nositi natpise po željama, datume i imena, biti u skladu s haljinom i temom vjenčanja i od kojeg materijala poželite. Garantirana vam je dostava između 7 i 14 dana, a sve možete birati iz udobnosti svoga doma klikom na galeriju slika i popunjavanjem upitnika o vlastitim željama.

7. HRVATSKI TASKRABBIT Kućanski poslovi

Kućanski poslovi

Gledate omiljenu seriju i odjednom vam pogleda pada na tri prsta prašine koja se lijeno povlače po vašoj komodi. Da li ćete odmah skočiti po krpu ili nazvati frendicu da pitate ima li nekog pouzdanog za čišćenje?

Danas je dovoljno da samo kliknete na hrvatsku online stranicu kućanskih poslova i naručite si uslugu čišćenja, peglanja ili pranja. Novi je oblik naručivanja čišćenja stana pomaknuo načine razmišljanja koliko je sigurno da vam netko ulazi u stan. Sada po prvi put znate točno tko vam dolazi - jer preko interneta i Facebook stranice sve je transparentno, cijena, usluge, kao i mišljenje drugih potrošača. Po sistemu Ubera ili TaskRabbita.

Ovaj servis uveo je uslugu – brige o Airbnb stanovima. Kako u Hrvatskoj ima sve više stanova koji se iznajmljuju kratkoročno i strancima, velika je potreba za ljudima koji bi ih održavali, osobito ako vlasnici nisu u stanju ili nisu prisutni. Ovdje uskaču Kućanski poslovi, koji odlaze korak dalje i kada je riječ o ključevima i samoj sigurnosti prostora za iznajmljivanje. Oni preporučuju tzv. pametne brave i lokote za ključeve koji se mogu kontrolirati daljinski i daju savjete gdje i kako ih odabrati. Čišćenje za 21. stoljeće.

Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Auto Zubaka, u skladu s najvišim profesionalnim standardima 100posto.hr.

Promo

Neostar

promidžbeni materijal

newsletter

Prijavite se na Newsletter