DOSTA GA SPRDAJU PO DRUŠTVENIM MREŽAMA

Nazvali smo Marasa da nam objasni otkuda mu ideja da dijeli blender u sklopu svog programa za EU Parlament. Između ostalog kaže da je vrlo kreativan


Valerija Bebek
15.04.2019.13:40
Nazvali smo Marasa da nam objasni otkuda mu ideja da dijeli blender u sklopu svog programa za EU Parlament. Između ostalog kaže da je vrlo kreativan
Facebook

sažeto

Kampanju za Europski parlament osmislio je u atipičnom tonu, kakav je, kaže Gordan Maras i on sam


Valerija Bebek
15.04.2019.13:40

Kampanja za najbolje plaćeno političko mjesto u Europskoj Uniji se zahuktala praktički i prije nego je počela. Ugledni sabornici i bivši ministri su shvatili da bi zemlji bili korisniji u Bruxellesu nego na Markovom trgu. Među njima je i Gordan Maras koji je zbog svoje 'kreativne kampanje' u samo tri dana postao predmet ismijavanja na internetu. SDP-ova 'sedmica', što je postao po rednom broju na listi, povezao je tu simboliku s agentom '007' pa je glumio Jamesa Bonda.

A zatim je bivši Ministar poduzetništva i obrta na svojoj Facebook stranici objavio je program za EU Parlament u formi 'Kreativnog natječaja'. Nakon sedam nabrojanih vrlo općenitih točaka - od sigurne budućnosti za mlade do ukidanja RTV pristojbe - Maras kaže 'Ali to nije sve'! On poziva građane da mu predlože svoje ideje, a najbolju će nagraditi s blenderom. Točnije riječ je o ekstraktoru hranjivih sastojaka crveni Nutribullet (600W) i miješanom svježem voću.

Ne, nije šala. Stvarno dijeli blender. "Poanta je ako vidite na letku ima sedam stvari koje sam isto tako duhovito nazvao Marasov miks. Onda sam u kreativnom natječaju pozvao ljude da mi predlože još nešto i da to onda bude još upotpunjeni miks. Sukladno tome, simbolička nagrada je ovo što je napisao... ", objasnio je Gordan Maras u razgovoru za 100posto.

'Želim da se što više ljudi uključi'

Naglasio je da svojom kampanjom nije htio podcjenjivati ni izborni proces, ni građane. Poanta je da se građani uključe i kažu mu svoje ideje. "Znam da je to netipično, ali ja jesam ovako malo atipičan. Ne želim ništa osim da se ljudi malo uključe, da vide da je kampanja za EU izbore", kazao je Maras.

Drago mu je što su ljudi uopće primijetili kako kampanja za europske izbore traje dok iznosi podatak da je na prošle izbore za Europski parlament izašlo tek 25 posto ljudi.

Facebook

"Želim da se što više ljudi uključi... A to što je neobičan izričaj, što je ovako šaljiv, ne vidim to kao nešto loše. Moja kampanja će biti i dalje zanimljiva, vjerujte mi. To vam mogu obećati, ovo nije sve...", najavio je ovaj SDP-ovac.

Osim što smišlja nagradne natječaje on, kaže, dijeli letke po cesti, među ljudima je i ima pozitivne reakcije na kampanju. To je način na koji on komunicira. "Tko me ne voli, ok ne mora pratiti", rekao je.

"Ja sam vam dosta kreativan i konzultiram se sa svojim prijateljima", kazao je odakle mu ideje za kampanju. A Markov trg odlučio je zamijeniti Bruxellesom, za što mu mnogi govore da je šteta.

"Mislim da su ovo vrlo važni izbori za Hrvatsku, HDZ ide s totalno nepoznatom listom, ti ljudi su nepoznati, ljudi moraju znati kome daju glas. Jako puno ljudi komentira da sam im najdraži zastupnik i ono što mogu reći da mi je to drago", rekao je Maras i zaključio da odlazak u Bruxelles ne znači odlazak na Mars.

izbori

Gordan Maras

EU izbori 2019.

blender

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter