nogometna groznica

Ovog prvenstva ništa od navijačkog kupusa, metle ili navlake za haubu, obišli smo trgovine da vidimo što su marketinški magovi smislili ovaj put


Mia Peretić
23.06.2018.10:00
Ovog prvenstva ništa od navijačkog kupusa, metle ili navlake za haubu, obišli smo trgovine da vidimo što su marketinški magovi smislili ovaj put
Screenshot/Facebook

sažeto

Ove je godine ponuda navijačkih proizvoda zamjetno skromnija no što je to ranije bilo običaj, pa smo ostali bez klasika poput navijačkog kupusa


Mia Peretić
23.06.2018.10:00

Mega sportski događaji poput Svjetskog nogometnog prvenstva nisu baš nešto što se događa svaki dan, ili bolje rečeno, svake godine. Pa stoga, kada napokon dođe vrijeme za jedan takav spektakl, svi posebno zasuču rukave i gledaju na koji način da se ogrebu za dio kolača od tog komercijalnog dragulja.

Svake godine prvenstva zato svjedočimo čitavom nizu običnih proizvoda koji najednom postanu posebni, navijački. To bi valjda trebao biti dovoljan argument koji će uvjeriti svakog kupca da su baš, štajaznam, neke navijačke mrkve u ambalaži s crveno bijelim kockicama bolje od onih ne navijačkih, običnih, standardnih mrkvi. 

U redu, ne postoje navijačke mrkve, ovo je bilo primjera radi. No, svojevremeno, baš za prvenstva u Brazilu, u prodaju je pušten navijački kupus. Kiseli navijački kupus. Jer svi znamo tu drevnu vezu između kupusa i sportskih entuzijasta, pa ona seže otkad je prvi igrač ispucao loptu. Poznata je činjenica da mu je snagu za taj šut dala upravo porcija kiselog navijačkog kupusa.

Screenshot/Facebook

Najbolje od svega, kupus čak i nije bio najčudnija stvar u ponudi te godine. Što želite poručiti kupcu kada metlu "presvučete" u kockice i pridjenete joj riječ "navijačka"? Možda da kuća nikad neće biti tako čista ako nije pometena navijačkom metlom? Ili da će naši nogometaši pomesti konkurenciju baš kao što navijačka metla pomete prašinu? Mi konkurenciju tada pomeli nismo, kao što ni ta metla nije pomela bolje od obične.

No, to nije sve, kako to često piše u posebnim ponudama koje nikako ne smijete propustiti. Uz, sad već urbani klasik od kupusa, prilikom prošlog svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, u hrvatskim trgovinama ste još mogli naći i navijački jogurt, navijačko meso za roštilj, navijački prašak za rublje, navijačku navlaku za haubu i, naravno, obilje pića, grickalica i slatkiša. Navijačkih, naravno.

Da nogomet ne mora biti samo praznik za muškarce, pobrinuo se i proizvođač dodataka za slastice, u prodaju pustivši navijačke mrvice za kolače. Tako da ženama ne bi bilo dosadno dok im muževi, zavaljeni u naslonjač, gledaju tekmu, već da za to vrijeme ispeku prave navijačke kolače. Kakvi god to bili.

Screenshot/Forum.hr

Kao što vidimo, prethodnih godina su trgovine obilovale proizvodima s crveno-bijelim kockicama, pa smo, navikli na ovakve marketinške klasike, i ove godine krenuli u potragu za navijačkim svetim gralom: kiselim kupusom i metlom, potajno očekujući da ćemo nabasati na neki novi hit poput navijačkih jaja (jer svako jutro jedno jaje organizmu snagu daje, a za navijanje treba dosta snage), navijačkih krastavaca, navijačkog toalet papira i tome slično.

Što smo našli?

Uz standardnu ponudu piva i grickalica, što je sasvim normalno i očekivano, ove je godine od mesnih proizvoda izostalo navijačko meso za roštilj, ali se zato pojavila navijačka čajna kobasica. Jer, zašto ne?

100posto

Za najstrastvenije fanove u prodaji čak ima i “fan edition” osvježivač za zahodsku školjku, pa se i vi možete igrati mirisnim lopticama svaki puta kad posjetite "mjesto gdje i kralj ide pješke".

100posto

I navijači se trebaju zasladiti, zar ne? Zato su se u navijačkom ruhu ove godine našli čokolade, keksi i bomboni. 

100posto

Od uobičajenih proizvoda, u ponudi su i klasični sportski dodaci poput majica, čarapa, znojnika i raznih sportskih rekvizita. Jer ništa ne upija znoj tako dobro kao što to radi navijački znojnik.

Screenshot/Facebook

Temeljitom online i terenskom pretragom ustanovili smo da je iz nekog razloga ovogodišnja ponuda navijački dotjeranih, a inače sasvim običnih proizvoda, začuđujuće skromna. Što je, iako mentalno osvježavajuće, poprilično osakatilo ovu priču. No, s obzirom da nam na ovom svjetskom prvenstvu u Rusiji zasad ide sasvim dobro, možda se u prodaji uskoro nađe i kakav novi navijački dragulj. Dotad, uz hrvatsku repku, mi i dalje navijamo za povratak navijačkog kupusa.

nogomet

navijači

proizvodi

rekviziti

Podijeli članak