RTL je dobio masnu kaznu zbog pijane stanarke BB-a, a Srbi se ne libe prikazati apsolutno sve

100posto
27.04.2019.17:00
Screenshot: Youube

Reality formati postali su posljednjih 15-ak godina pravi raj za voajere

100posto
27.04.2019.17:00

Nema showa do reality showa! Kada se prije petnaest godina u Hrvatskoj emitirao prvi Big Brother, otvorio se prostor za sve one koji žele na brzinu zaraditi novac, slavu ili nešto treće. Ubrzo će se pokazati i da takve forme stvaraju instant zvijezde te da se vječni primjer Antonije Blaće, koja se nakon showa proslavila i napravila konkretnu karijeru, ne može unedogled ponavljati. Blaće bi karijeru napravila i bez BB-a jer za to posjeduje potrebne kapacitete.

Većini je takav program donio tek medijski prostor. Za njim se vapi pa ne čudi što se ljudi odlučuju na prijavljivanja. Producentima televizijskih kuća je, pak, reality forma u jednom periodu bila jednostavna formula za uspjeh kod gledatelja. Značaj je obim posla u takvim formama, no trud se najčešće isplati. Ne govorimo pritom o nekim povremenim havarijama u kojima se zbog prevelike želje za pristojnošću izgubio atraktivan materijal za gledatelje, već o zlatnim danima skandala i zabranjenih ljubavi.

Reality 'Lolita' za neuke

Prisjećamo se tih dana s nostalgijom, dok nam medijskim prostorima haraju vijesti o dijaboličnom Milojku i Miljani iz srpskih 'Parova'. Ljubavnu sagu između 74-godišnjaka i 21-godišnje djevojke hrvatsko ćudoređe teško bi probavilo, no evidentno i sladostrasno popratilo. Ne prizivamo, no konstatiramo. Imala je, ipak, i domaća reality ponuda trenutaka o kojima se pričalo na svim kavama i koje su bile udarne teme.

Potonji je primjer mini reality skandala onaj iz RTL-ovog 'Superpara'. Gledatelji su se obrušili na bračni par Vrdoljak - Mateu i Zvonimira, koji se po njihovom viđenju nisu dobro nosili s izbacivanjem iz showa, već su se ponijeli u najmanju ruku neljubazno. Sam par je izjavio poslije izlaska iz kuće da su se prijavili zbog nove avanture, ali i promocije zgodnog Zvone i mogućnosti da dobije pokoji manekenski angažman.

Doduše, Zvone i Matea te njihovo teško prihvaćanje izbacivanja i možebitnog taktiziranja u kući, zapravo su kamilica koja je sasvim normalna. Primjera i megaskandala bilo je zaista na izvoz.

Zabranjena ljubav

No, ne ona trakavica od 800-njak epizoda, već ona prava - dogodila se 2011. u regionalnom Big Brotheru. Marijana Čvrljak i Nikola Nemešević Nemeš fatalno su se zaljubili. Ona Hrvatica, on Srbin, ona udana majka, on slobodan i zgodan mladić. Emocije su bile jake i obostrane, a ubrzo su se upustili i u seksualne odnose i u emotivnu vezu. Ljudi su s jednakim zanimanjem pratili i njih, i reakcije najbližih. Zbog svega se Marijana u konačnici razvela, s Nemešom se čak i vjenčala, a potom razvela. Sve je danas iza njih, no tu je ljubav teško zaboraviti.

Seks u bazenu

Raskošno tajlandsko izdanje Big Brothera obilježila je fatalna plavuša Rina Dehli. Njezino ponašanje, a pogotovo romansa s Ivanom Mitrovićem bila je gledateljima najzanimljivija. Do danas je jedna od najgledanijih snimki ona na kojoj Rina i Ivan vode ljubav u bazenu.

Preljub i zaruke na Farmi

Barbara Peterčić bila je u vezi kada se pred gledateljima spetljala s Tomislavom Crnčevićem. Oborila ga je s nogu te ju je Tomislav, prema vlastitom priznanju, htio oženiti. U toj namjeri bio je toliko ozbiljan da mu je produkcija dostavila prsten kojim je pred kamerama zaručio fatalnu Barbi. Sve to nije bilo dosta da bi ljubav opstala. Vani se kuhao skandal vezan uz dečka koji je tvrdio da ga Barbara vara i da su u ozbiljnoj vezi. Kada se sve smirilo, a show završio, par je neko vrijeme bio u vezi, a onda završio u medijima zbog navodnog nasilja u vezi. Prekinuli su ogorčeno i burno.

Tučnjava

Anamarija Džambazov i njezina sustanarka Marija na Farmi su završile u fizičkom subotu. Marija je, iznervirana i ljuta, opalila Anamariji šamar, nakon čega je starleta ostala na rubu suza.

Skandalozna Steffani

Zbog mlade Splićanke RTL je bio prisiljen platiti masnu kaznu, naime, prikazali su dernek u BB kući, a Banić je s ostalim stanarima popila previše i od alkohola teturala po kući. RTL je završio je sudu nakon prijave Agencije za elektroničke medije, koji su tvrdili da bi pijančevanje moglo poticati mlade na konzumaciju alkohola. Izrečena im je novčana kazna, a sud je ocijenio snimke Stefani i tadašnje joj simpatije Ervina Mujakovića, spornima.

No, sve je to kamilica, a Steffani opatica prema ponašanju koje se gleda u reality programima u susjedstvu. Pink i Happy TV velika su si konkurencija u reality programima pa se borba za prevlast kod gledatelja vodi na svim poljima i sredstva se ne biraju.

Seks, alkohol, izdaje, fizički obračuni, taktiziranje, tablete za smirenje

'Zadruga' Pink TV-a prve je sezone oborila sve rekorde gledanosti nakon preljuba i zajedničkog bivanja u kući žene, muža i ljubavnice. Seks, alkohol, izdaje, fizički obračuni, taktiziranje, tablete za smirenje. Sve što možete zamisliti - pa još pred kamerama. Oborili su realityjem sve rekorde gledanosti, stanare držali unutra čak devet mjeseci i do tančina se bavili životima i ljubavnom pričom Kristine Kockar i Slobodana Radanovića. Prevarena žena u konačnici je odnijela pobjedu te je danas jedna od najpopularnijih pjevačica u Srbiji.

Potpuno poremećene situacije gledaju se i u drugoj sezoni, gdje se ponovio isti scenarij, no s drugačijim akterima. Gledatelji stoga izražavaju sumnju u režiranost realityja jer je prilično mala vjerojatnost da će se pred kamerama takva situacija ponoviti dvaput. S druge strane, ljudi su za novac spremni na puno toga. Palo je i priznanje o prostituciji. I to maloljetničkoj.

Milojko i Miljana

Još je luđa verzija na Happy TV-u gdje već godinama idu 'Parovi'. U njima su bile i naše Ava Karabatić, Aleksandra Grdić... Seks je tamo svakodnevica, svojedobno je jedna kandidatkinja u showu i zatrudnjela, a kandidati su na rubu realnog. Trenutne zvijezde showa su Milojko i Miljana, par koji je zgrozio regiju svojom vezom. On je penzioner s ozbiljnim srčanim problemima, a ona je mlada i zaljubljena. Ulaskom u kuću, ljubav se polako gasi, a Miljana baca oko na znatno mlađeg, oni pak oženjenog čovjeka. Uh.

Dok se u Hrvatskoj plaća kazna za tulume i alkoholiziranje, Srbi gledateljstvu podastiru ozbiljne društvene anomalije - ne prezaju čak ni od stavljanja ljudi s duševnim poteškoćama pred kamere, davajući povremeno posla čak i institucijama, socijalnim radnicima i ostalima koji predstavljaju uređeniji dio društva. Postavlja se pitanje - treba li publici baš uvijek dati ono što očigledno želi gledati?

big brother

parovi

Zadruga