Najveći fakin među zagrebačkim odvjetnicima

Bivši Bad Blue Boy koji supotpisuje transparent 'Volim te mama, ali ne više od Dinama' napravio je kremu za jaja


Robin Mikulić
14.12.2018.16:40
Bivši Bad Blue Boy koji supotpisuje transparent 'Volim te mama, ali ne više od Dinama' napravio je kremu za jaja
damjan tadic / cropix

sažeto

Ivan Buljan ugledni je zagrebački odvjetnik i poduzetnik koji je upravo lansirao kremu za jaja s željom da usmjeri pozornost na muško zdravlje


Robin Mikulić
14.12.2018.16:40

Nisam jedan od onih novinara koji na svoje zadatke uvijek dolaze na vrijeme, priznat ću to odmah. Nije da kasnim kao da sutra ne postoji, ali uvijek ostajem kratak barem za minutu. Valjda bi svemir ispao iz balansa da je tome drugačije. Za to krivim genetiku.

Ne i u srijedu. Krenuo sam na vrijeme, prošetao sam od redakcije do Donjeg grada. Gle čuda, uranio sam. Još sam poput nekog wannabe kulera iz jednog od onih precijenjenih holivudskih filmova namijenjenih neostvarenim buntovnicima natandrčen, ni više ni manje, na zid tik do zelenih kanti za smeće srkao posljednji sok iz svoje rukom motane cigarete. Reko, neću zvoniti prije vremena. Red je red.

damjan tadic / cropix

Uto, na jednom od onih motoriziranih rolera koji mnogima ovih dana idu beskrajno na živce, s aktovkom u ruci i kravatom oko vrata u kadar ulijeće čovjek srednjih godina. Ne bih ga ni primijetio da nije odmah čim je doskočio sa svoje neobične jurilice prišao stričeku koji je rovao po smeću u potrazi za bocama. „Nemam boce, ali nadam se da će vam ovo pomoći.“ Ostao je bez kuna pa mu je dao neku valutu. Striček bočar mu iznenađeno pokušava vratiti dio, previše mu je.

Već smo zaključili da sam loš novinar, nisam uspio upamtiti lice čovjeka s kojim sam dogovorio intervju, ali zato je on znao tko sam ja. Nonšalantno mi pruža ruku. „Ivan Buljan. Kaj, Damjanski kasni?“

Odvjetnik avanturističkog duha

Ovaj zagrebački odvjetnik prilično je osebujan s obzirom na posao kojim se bavi, i kažem to u najboljem mogućem smislu. Uz ozbiljnost koja nužno prati njegov fiškalski poziv, zadržao je zaje*antski duh kao i onaj prepoznatljivi zagrebački smisao za humor. Za Buljana sam prvi put čuo prošli tjedan, kad sam s našim fotoreporterom, istim onim kojeg smo čekali, čangrizavo obilazio Advent. U nekom je trenutku, valjda da me oraspoloži, iz džepa izvukao kremu za jaja, reko šali se.

Ne, proizvod je itekako stvaran. Nismo ga tad, doduše, aplicirali na za svrhom predviđeno mu mjesto – lud jesam, ali ne toliko da se obnažujem usred bijela grada, no mogu potvrditi njezino blagotvorno djelovanje i na licu. Kombinacija ulja mrkve s provitaminom A, ulja jojobe, ulja sjemenki pamuka, ulja ricinusa, ulja badema te vitamina E jednako se dobro maže po faci kao što se maže i po mudima. Čak i u javnosti, vjerovali ili ne.

Na ideju je, govori mi moj sugovornik dok se golemim stubištem penjemo do vrha zgrade, došao sasma slučajno. Najbolje se ideje ipak rađaju upravo u takvim, neobaveznim situacijama koje nerijetko uključuju opuštena druženja s prijateljima. Govori isprekidano, kaže, šaleći se, izašao je iz forme pa će prvom prilikom morati ozbiljno razmisliti o tome da ugradi lift.

damjan tadic / cropix

Mjera opreza

Krema za jaja, kako su je njezini tvorci vrlo direktno nazvali, jedinstven je proizvod ne samo na našem, nego i na međunarodnom tržištu. Svi su njezini sastojci potpuno organski i, što je još i ljepše, domaći, a trenutačno je dostupna preko online prodaje Buljanove firme za kozmetiku, Ulola. Kreativni odvjetnički dvojac, Buljan je, naime, u posao ušao sa svojim partnerom i kumom, kremu za jaja nije lansirao zbog para. Njihovi su razlozi bili mnogo altruističniji.

Uvidjevši tužnu spoznaju da muškarci rijetko pregledavaju svoje delikatne organe, osim onog najočitijeg, više su iz šale, nego ičega drugoga, krenuli u ovu hvale vrijednu avanturu. Primarni cilj bio im je podizanje svijest o genitalnom zdravlju muškaraca, a postoji li za to prikladnije vrijeme od Movembra. Damjanski ima svoj Eureka moment, shvaća zašto Buljanovo lice više ne krasi brk. Debelo smo u prosincu.

Shvaćate, to je takva priča. Damjanski je uz nju neodvojivo vezan, onome zašto je tome tako vratit ćemo se ipak nešto kasnije. Strpljen, spašen.

Krema za jaja, bez obzira kako vam se to činilo, nije zaje*ancija. Prošla je sve moguće rigorozne testove potrebne da bi se neki proizvod mogao prodavati za široku uporabu i uskoro bi se trebala pronaći na policama prepoznatljive drogerije koja brije na organske proizvode.

Pioniri domaće organske kozmetike

Osim toga, Ulola – kozmetička kompanija koja potpisuje možda i najjedinstveniju kremu za koju je svijet dosad čuo, poznata je u krugovima poznavatelja organske kozmetike već godinama. Riječ je o pionirima takve vrste proizvoda na hrvatskom tržištu. Izmislili su prvi prirodni botoks, a potpisuju i inovativnu liniju proizvoda namijenjenu specijalno dijabetičarima.

Broj oboljelih od ove kronične bolesti u Hrvatskoj svakodnevno raste pa su iz Ulole prepoznali prostor za poboljšanje kvalitete života šećeraša. Jedna od nuspojava ove bolesti je, naime, i osjetno suša koža na pojedinim dijelovima tijela čemu njihova inovativna formula idealno doskače.

damjan tadic / cropix

Umjenički korjeni

Damjanski postaje sve nervozniji. Vrijeme je za snimanje, govori dok se meškolji u svojoj fotelji. Fotograf kao fotograf. Mrmljajući nešto ispod glasa počinjem razabirati da mi servira sočno novinarsko meso o povijesti mog sugovornika. O njihovoj zajedničkoj povijesti. Dečki su, naime, odrasli skupa u kvartu, znaju se čitav život. Koji novinar ne bi bio sretan pored fotografa koji zna gdje piknuti!

Buljan, porijeklom Imoćanin, odrastao je u umjetničkoj obitelji, barem polovicom. Tata mu je bio Ratko Buljan, naš glasoviti kazališni i filmski glumac. Možda ga se sjećate iz uspješnica kao što su Velo misto ili pak Vlak u snijegu, prigodan naslov za ovo snježno poslijepodne. Osim toga, pomislite li da ste sreli duha na cesti, ne brinite. Niste ludi, Ivan izgleda kao ispljunuti mu otac. 

Nekad je bio nestašni fakin

Vratimo se mi mesu. Kao djeca, Damjanski i Buljan - je l', skupa su bili ministranti u jednoj donjogradskoj crkvi. Fakini kakvi jesu vrijeme su kratili spačkama. Kad bi uhvatili priliku, omastili bi brk onim suhim kruhom za hostiju. Virnuli bi dečki i u kalež, ali oni su uvijek zjapili prazni. Svećenici bi - isključivo zbog mjera predostrožnosti, naravno, redovito i na vrijeme iskapili misno vino.

Znate li pak za onaj glasoviti transparent 'Volim te mama, ali ne više od Dinama', onda je krajnji čas da upoznate i autora ovog prepoznatljivog slogana. Pogađate, uz Čeku, Nikolu, Lovru i Srđana, tu je bio i Buljan. Svojevremeno je bio pasionirani član ekipe sa Sjevera, ali danas se ipak podosta smirio. Vremena kad je razvlačio transparente po Beogradu davno je ostavio iza sebe. Imajte na umu da govorimo o ozbiljnom obiteljskom čovjeku. Iako, još uvijek čeka da mu se taj transparent vrati. Samo kažem.

Došle su na red i burne devedesete. Nije ni njih zaobišlo ratno ludilo koje je onih dana vladalo Hrvatskom. Dečki su s 16 godina otišli u dragovoljce. Bili su klinci, kažu, a njihove ćemo ratne priče ostaviti za neku drugu priliku. Takve se priče ionako najbolje probavljaju uživo uz zanesene poglede i razdragane glasove.

Razgovor prekida poziv iz Umljana kod Imotskog, kum. Buljanov nepogrešiv zagrebački u trenutku se transformira u zavičajni govor njegove prapostojbine. Da nisam bio tamo, ne bih vjerovao priči u autentičnost njegovog šarolikog idiolekta. Nonšalantni humor ostaje isti. S kim god razgovarao, Buljan ostaje svoj.

damjan tadic / cropix

Neplanirana avantura

Okrećemo se ponovno počecima Buljanove poduzetničke karijere. Nije ništa planirao, biznis s organskom kozmetikom nije mu bio ni na kraju pameti. Pomogao je obiteljskom prijatelju koji je inicijalno pokrenuo posao. Čovjek je, praktički, u svojoj garaži od prirodnih sastojaka gotovo alkemijski proizvodio čudesa.

Zapao je u probleme, svatko tko zna ijednog umjetnika zna da su ove svjetovne vještine nužne za opstanak i uspješno poslovanje u njih, da ne kažem nas, slabo prisutne. Rijetki su, nažalost, u tome vrsni. Ili ja samo znam krive ljude. Bilo kako bilo, Buljanov hobi polako je počeo prerastati u ozbiljan posao.

Uloline inovativne formule počele su nezaustavljivo pokoravati naše tržište. Njihovi se proizvodi danas, tako, nalaze na policama svih važnijih drogerija u čijem se sastavu nalaze odjeli s organskom kozmetikom. Hvale ih na sve strane. Ne postoji influencerica koja negdje nije ispjevala hvalospjeve Uloli i to prije vremena kad se za takav tip objave naplaćivao neslućen novac. Garancija kvalitete tim je relevantnija.

Ivan Buljan zaposlen je čovjek, njegovi odvjetnički uredi proširili su se i izvan granica Hrvatske, pa je vođenje proizvodnje Ulole u međuvremenu ipak prepustio nekome tko će joj se moći posvetiti nepomućene pažnje. Gospodin Ante Kaurin odgovoran je ujedno i za formulu najnovijeg hita koji će zasigurno uskoro pokoriti globalno tržište, kremu za jaja. Iz osobnog iskustva znam da će bilo koji dio tijela na koji ju nanesete biti zahvalan na pamučnom dodiru koji ćete mu priuštiti.

Dinamo

100posto priča

Domovinski rat

Ivan Buljan

krema za jaja

ulola

organska kozmetika

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter