ONLINE DEJTING NA BANGKOŠKI NAČIN

Dejt sam počela u luksuznom restoranu, odjevena kao smeće, a završila razmazujući kremu po ženskim stražnjicama koje sam mlatila pendrekom

Vedrana Sunko
10.07.2019.21:00

sažeto

Za razliku od maloljetnica koje su se osjećale neugodno, nemušto pokušavajući plesati u Go-Go klubovima otužnog Patoponga, ove su se djevojke vrlo dobro snalazile na svom radnom mjestu

Vedrana Sunko
10.07.2019.21:00

Ono što sam naučila bauljajući sama po nedođijama diljem svijeta je da kad ne znaš što bi najbolje se prihvatit Tindera. Najvažnije je za početak iskreno napisati na profil da tražiš društvo za bauljanje i razgledavanje te na taj način izbjeći sve one koji od tebe očekuju i nešto više.  Srećom u Bangkoku seks je jeftin i dostupan na svakom koraku pa ga muškarci ne moraju tražiti putem Tindera.

Tako sam stekla svog novog prijatelja,Talijana koji zbog posla tu azijskom New Yorku živi već nekoliko godina. Očekivno, Europljanin koji živi i radi u Bangkoku ne izlazi na jeftina mjesta poput  backpackerskog Khao Sana, pa je ovo bila idealna prilika da bolje upoznam „Bangkok za bogate“ .

Iako sam za ovu priliku umjesto plastičnih japanki kratkih poderanih traperica i potkošulje radijatorke odlučila odjenuti nešto prikladnije za večeru u restoranu, u trenutku kad sam trebala krenuti na taksi, nebo se spustilo na zemlju. Budući se po ulicama moglo i zaplivati, skinula sam svoje zlatne sandale i natakla plastične japanke, a preko sebe navukla kabanicu, koja je zapravo velika plastična vrećica s rukavima.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Pimpatty (@pimpatty)Srp 7, 2016 u 5:38 PDT

Nikako mi nije jasno kako tamošnje žene po pljusku  i vlazi uspijevaju biti našminkane, fino odjevene i sređeni. No da je to itekako moguće saznala sam pola sata kasnije.

Naime, moj Tinder dejt me pozvao na večeru u luksuzni Lenzi -  najbolji talijanski restoran u Bangkoku.  Naravno, tamo sam bila jedina razbarušene frizure, zgužvana i u plastičnim japankama, dok su žena za drugim stolovima izgledale kao iz filma Crazy Rich Asians.

Možda je tajna u tome što nose štikle koje imaju više od 12 centimetara, pa im na taj način noge ipak ostanu na površini vode kad ulije tropski pljusak. Ne znam, nisam uspjela odgonetnuti kako izgledati  kao iz modnog časopisa uz 90% posto vlažnosti zraka i vodu koja seže do gležnjeva.

No u takvoj je situaciji najbolje okrenuti brigu na veselje pa se nisam mogla prestati smijati vlastitom odrazu u ogledalu nasuprot šanka za kojim sam izgledajući kao da me donijela poplava, pijuckala skupocjeni talijanski prosecco.

Na sreću moj dejt je znao u kakvom izdanju me može očekivati, no japanke su se ipak na kraju večeri pokazale problematičnim izborom.

Na moju inicijativu smo nakon večere posjetili čuvenu Nana Plazu - nešto poput shopping malla s dva kata seks zabave. Iako prostitucija u Tajlandu nije legalna, seks  je  jedna od poznatijih grana industrije ove zemlje, a do njega možeš doći i bez da se uopće trudiš. Cure se uvaljuju sa svih strana i na sve moguće načine.

Privatne fotografije

U Spanky'su sam pijuckajući pivo gledala djevojke kako se senzualno mažu pjenom u tuš kabini i kapaju voskom iz upaljenih svijeća. Na njihov sam zahtjev mazala ih kremom po stražnjici te ih udarala mekanim spužvastim pendrecima i dobro se zajedno s njima nasmijali. Za razliku od mnoštva maloljetnih djevojaka koje su se evidentno osjećale neugodno u vlastitoj koži nemušto pokušavajući plesati u Go-Go klubovima otužnog Patoponga, kojeg sam posjetila dvije večeri ranije,  ove su se djevojke, čini se, vrlo dobro snalazile na svom radnom mjestu.

Srđan Vrančić

Patpong je inače tržnica omeđena barovima koji nude ping-pong show, pussy writing i druge slične zabavne programe fokusirane na žensko međunožje. Iako su na ulazu u njih svi vrlo srdačni, oni koji izlaze iz njih su najčešće bijesni jer nakon showa osoblje pokušava od gostiju na razne načine izvući što više novca. Da stvar bude gora većina ponude u tim barovima su maloljetnice u kupaćim kostimima, ispod kojih nose push-up u grudnjake kako bi im grudi izgledale veće, a umjesto senzualno, izgledaju poprilično tužno, jadno i jeftino.

U Spanky's-u je, u uspordbi s Patpongom, bila poprilično na razini zadatka, no poželjela sam nešto egzotičniju zabavu pa smo se premjestili u klub s ladyboyevima.

Tamo smo, kao skoro jedini gosti, svjedočili ostvarenju snova svake „trandže“. Sa svjetlucavom krunom na glavi u dugačkoj šljokičastoj večernjoj  haljini ladyboy je otvarao usta uz nježnu azijsku pjesmu, to me sve skupa podsjetilo na Eurosong i nasmijalo do suza. Za razliku od Spanky's-a, gdje osim pića, nismo morali ništa dodatno a plaćati, ladyboyevi su nas zamalo silovali ne bi li im ostavili koju novčanicu više pa smo vrlo brzo pobjegli.

Srđan Vrančić

Odlučili smo se malo odmoriti od golotinje i posjetiti neko normalnije mjesto, no tu sad sada dolazi opet problem s japankama. Na ulazu u poznati klub Sing Sing Theater su me zbog japanki odbili pustiti unutra.

Najgore od svega je što sam znala da bi mi se takvo nešto lako moglo dogoditi pa sam upravo zbog ovakvih situacija preko pola svijeta sa sobom dovukla i zlatne cipele, koje zbog pljuska ipak nisu osjetili užareni bankokški asfalt.

Srećom,  kad čovjek često putuje s ograničenim budžetom, vrlo brzo se navikne prilagoditi svakoj situaciji. Plava duga kosa i širok osmjeh najčešće su i više nego dovoljni.