Samo je srednji prst falio

Skupili smo iskustva par potrošača koji su se javili na telefone za prijavu nezadovoljstva. Čini se da ima nade!


Robin Mikulić
23.10.2018.20:30
Skupili smo iskustva par potrošača koji su se javili na telefone za prijavu nezadovoljstva. Čini se da ima nade!
Vojko Basic / Cropix

sažeto

Pozovem ja svoj Uber, kaže pokupit će me. Čekam ga ja na cesti poput nezaposlene uličarke, a kad njega nigdje. Zapravo, bio je očito negdje jer se netko uredno vozio na moj račun


Robin Mikulić
23.10.2018.20:30

Sigurno ste nekad u životu imali potrebu požaliti se na jedan od onih brojeva za potrošače koji svi nuditelji usluga toliko ponosno ističu, obično negdje u sitno pisanom tekstu. Ja se, recimo, rijetko imam muda žaliti, ali ponekad i meni prekipi.

Ponukan svojim recentnim iskustvom raspitao sam se malo kod ljudi kakva su bila njihova i ostao, s jedne strane, oduševljen što su oni svoje odgovore, za razliku od mene dobili, a, s druge, šokiran jer za potrošače očigledno nikoga nije briga. Barem kad je riječ o golemim kompanijama.

Robin (30), Zagreb

Dakle, da me takva nesreća. Za početak, godinama sam se protivio Uberu. Nekako mi nije sjedala ta ideja što se onako polulegalno provlače kroz sustav. Bilo mi je žao naših napaćenih taksista. Opametio sam se kad sam shvatio da doista jesu jeftiniji od svih drugih. Što reći, oduvijek sam toplu vodu otkrivao zadnji.

Neko je vrijeme sve išlo glatko, a onda me zaskočila tragedija epskih razmjera.

Pozovem ja svoj Uber, kaže pokupit će me. Čekam ga ja na cesti poput nezaposlene uličarke, a kad njega nigdje. Zapravo, bio je očito negdje jer se netko uredno vozio na moj račun. Plaćam karticom, vidite. Vožnju su mi, dakako, jednako tako uredno naplatili.

Dobro, prešao bih ja još preko toga makar sam i u gipsu bio, pa nek netko kaže da invalidi prolaze bolje. Nekako sam se morao i vratiti. Sustigli su me već sitni sati pa sam, gorčini u ustima unatoč, ponovno okušao svoju sreću.

Taj se put Uber pojavio, bio je na moje ime, sve se činilo urednim. A onda svizac nije zamotao čokoladu, kao da jest, nego je frajer usred vožnje ugasio taksi metar. Kao što ste vidjeli, ja svoje vožnje uvijek plaćam karticom i to zato jer ne vjerujem u keš.

Vožnju koja bi inače koštala 15 kuna naplatio mi je po nekoj divljoj noćnoj tarifi nekih 50 kuna.

Odgovor iz Ubera možete vidjeti niže. Ne vjerujem da svoje zadovoljstvo korisničkom službom moram posebno isticati.

Sunčica (40), Zagreb

Gospođa, čije je ime poznato redakciji, jedno je subotnje popodne radila od kuće, kao što to mnogi danas zahvaljujući umreženosti svijeta rade. Crko joj je internet. Javila se kompaniji čije usluge koristi, a odgovor koji je dobila nije ju zadovoljio.

Žena je, u stanju krajnjeg očaja, bila čak i spremna na raskid ugovora, ali se predomislila kad joj se na vratima pojavio simpatični tehničar koji je problem otklonio u tili čas.

privatni album

Bruno (39), Zagreb

Kako je Brunova pritužba od trenutka objave nestala sa služenih stranica kompanije kojoj se žalio, prenosimo njezinu rekonstrukciju. Kad je to metoda kojom se služi čak i naše državno odvjetništvo kad su u pitanju nestali kompromitirajući spisi naših visokih političkih dužnosnika, nadamo se da ćete nam ovaj put pogledati kroz prste.

Garantiramo da je iskustvo 100 posto istinito.

"Obožavao sam jedne slane štapiće o kojima sam doslovno bio ovisan. Jedan dan sam otišao u trgovinu i kupio svoju omiljenu grickalicu. Otvorio sam ih, kad ono šok. Okus više nije bio isti, ništa više nije bilo isto kao prije. Razočaran napisao sam pritužbu proizvođaču."

"Vrlo ljubazno su mi odgovorili da su ispitivali tržište i da su odlučili promijeniti okus, jer su potrošači to tražili. Naravno, više ih ne jedem, a zapravo su mi napravili uslugu, jer sam ih jeo jako puno, a znamo da nisu zdravi. Nakon njih ''prekinuo'' sam sa slanim štapićima zauvijek. Ostala su samo sjećanja."

služba za potrošače

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter