Nema više samo trbuh i guza

Žene i teretana znaju biti nesretan spoj, Beckhamova bivša trenerica objašnjava i zašto


100posto
13.09.2018.18:00
Žene i teretana znaju biti nesretan spoj, Beckhamova bivša trenerica objašnjava i zašto
Facebook Shona Vertue

sažeto

Osobni treneri su preskupi za mnoge pa se oslanjaju na savjete po raznim Instagramima, influencerima što može biti opasno


100posto
13.09.2018.18:00

Idete u teretanu redovito, poluredovito ili nimalo, a rezultata nema. Zbog toga i one koje idu odustanu. Žene obično kada kroče nogom u teretanu imaju viziju tijela koje bi htjele postići, bilo da im želje idu prema vizuri Victorijinih anđelica ili klanu Kardashian. bje se da ne postanu previše mišićave, osobni treneri su preskupi za mnoge pa se oslanjaju na savjete po raznim Instagramima, influencerima, onome što načuju u samoj teretani.

To su samo neki od načina kojima si žene rade medvjeđu uslugu kad je vježbanje u pitanju. Shona Vertue je bivša osobna trenerica Davida Beckhama, za The Independent objasnila je koje su najveće tri greške žena kada dođu u teretanu.

1. Ne dižu velike težine

Iako su poznati dobri učinci dizanja utega, Vertue naglašava kako svejedno većina žena ne koristi najbolje mogućnosti u teretani.

"Često se ženama govori da podižu one malene roze utegiće koji su smiješni. Jeste li ikada pokušali podići žensku torbu? Mnogo je teža od bilo čega što muškarci nose. Moramo imati snagu, u jednoj ruci nosimo dijete, u drugoj laptop. Žene moraju biti snažnije od onoga što su im govorili u prošlosti", kazala je ova australska stručnjakinja za fitness.

2. Gube vrijeme na 'kritične točke'

Ako ste ikad uguglali 'kako dobiti trbušnjake' dobit ćete uvid u to kako se prodaje mit da jednim setom vježbi možete postići trbušne pločice kao od stijene isklesane. Isto vrijedi i ako potražite 'kako dobiti prćasti gluteus'.

"Ako pokušate ciljano gubiti salo na određenim dijelovima tijela, to nije moguće. moramo razmišljati o tijelu kao cjelini. Ako imate samo malo vremena za vježbanje povežite pokrete: čučnjevi, iskoraci, sklekovi. Time će vježbati cijelo tijelo u manje vremena", objasnila je.

3. Slušate savjete nekvalificiranih ljudi

Zahvaljujući razvoju društvenih mreža, svatko tko ima pametan telefon i sportski grudnjak može se prozvati fitness influencerom.

"Mnogo puta ako kopiramo rutine objavljene na Instači, radimo ih krivo. Ne samo da se možete ozlijediti, ali i nepravilno izvođenje može nagrditi tijelo. Važno je obratiti pozornost na oblik jer ono kako se krećete može napraviti razliku u estetici koju gradite", zaključila je Shona Vertue.

žene

vježbanje

teretana

trenerica

newsletter

Prijavite se na Newsletter